۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۵۶۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۷ - ۰۲-۰۶-۱۳۹۶
کد ۵۵۶۲۹۶
انتشار: ۱۰:۲۷ - ۰۲-۰۶-۱۳۹۶

قطع ارتباط سیاسی چاد با قطر

 یک کشور دیگر هم به جمع کشورهای تحریم کننده قطر پیوست.

به گزارش عصر ایران به نقل از خبرگزاری آناتولی کشور چاد در آفریقای مرکزی با اعلام قطع روابط سیاسی خود با قطر، به دیپلمات های قطری 10 روز فرصت داد تا خاک این کشور را ترک کنند.

کشور آفریقایی چاد دولت دوحه را به تلاش برای بی ثبات سازی منطقه متهم کرده است. چاد سفارت خود در دوحه را نیز تعطیل کرده است.

این کشور آفریقایی به تاسی از 4 کشور عربی تحریم کننده قطر این اقدام را صورت داده است. کشورهای عربستان سعودی، امارات متحده عربی، بحرین و  مصر در 5 ژوئن گذشته با اعلام قطع کامل روابط سیاسی و اقتصادی خود با قطر، همه مرزهای آبی و خاکی و هوایی خود را به روی قطر بسته اند.
برچسب ها: چاد ، بحران قطر
ارسال به دوستان
عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت