۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۵۶۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۳ - ۰۶-۰۶-۱۳۹۶
کد ۵۵۶۹۰۶
انتشار: ۰۸:۴۳ - ۰۶-۰۶-۱۳۹۶

آخرین آمار غرق شدگی در دریای مازندران

از کل موارد غرق‌شدگی در این مدت (خرداد، تیر، مرداد، تا سوم شهریور) امسال، ۴۵ نفر در محدوده خارج طرح و تعداد ۲ نفر در داخل طرح جان باخته‌اند.
 از شروع طرح دریا تا سوم شهریور ماه تعداد ۴۷ نفر در سواحل دریای مازندران غرق شدند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۸ درصد کاهش داشت.

به گزارش میزان، مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران از شروع طرح دریا تا سوم شهریور ماه تعداد ۴۷ نفر در سواحل دریای مازندران غرق شدند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۸ درصد کاهش داشت.

وی با اشاره به اینکه تعداد ۴۰ نفر از غرق شدگان مرد و ما بقی زن هستند، افزود: ۶۶ درصد از غرق شدگان غیر بومی هستند.

عباسی آمار غرق شدگی را در شهرستان‌های محمودآباد با ۱۰، بابلسر با ۹ و نوشهر با ۷ فوتی بیشترین آمار عنوان کرد.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران اضافه کرد: از کل موارد غرق‌شدگی در این مدت (خرداد، تیر، مرداد، تا سوم شهریور) امسال، ۴۵ نفر در محدوده خارج طرح و تعداد ۲ نفر در داخل طرح جان باخته‌اند.

وی افزود: بر اساس آمار‌ها بیشترین ماهی که در آن غرق شدگی اتفاق افتاد به ترتیب مربوط به مرداد ماه با ۲۳، تیر با ۱۳، خرداد با ۸ مورد به ثبت رسید.

به گفته مدیرکل پزشکی قانونی مازندران طبق بررسی‌های انجام شده بیشتر غرق شدگان در سنین ۲۱ تا ۳۰ سال با ۱۴ مورد هستند و بعد از آن ۱۱ تا ۲۰ با ۱۱ مورد و ۴۱ تا ۵۰ با ۶ مورد غرقی در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
ارسال به دوستان
رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است