۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۵۸۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۲ - ۱۶-۰۶-۱۳۹۶
کد ۵۵۸۸۹۸
انتشار: ۱۳:۱۲ - ۱۶-۰۶-۱۳۹۶

کیفیت هوای تهران در تعطیلی آخر هفته

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا بر برقراری شرایط کیفی هوای سالم طی امروز دلالت می‌کند و انتظار می‌رود با وجود افزایش نسبی برخی آلاینده‌ها از جمله ازن و ذرات معلق، وضعیت کیفیت هوای اکثر مناطق شهر تهران تا فردا در شرایط سالم باقی بماند.

حسین شهبازی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا حاکی از افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی طی امروز است و در برخی ساعات به‌ویژه بعد ازظهر وزش باد نسبتا شدید به بزرگی ۵ تا ۸ متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی - جنوب غربی انتظار می‌رود.

وی با بیان اینکه با تداوم این شرایط طی فردا برای برخی ساعات بعد ازظهر وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوبی - جنوب شرقی پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: این شرایط روز شنبه (۱۸ شهریور) کمابیش ادامه خواهد داشت و برخی ساعات همراه با وزش باد موثر با جهت غالب جنوب‌شرقی خواهد بود.

شهبازی در پایان با اشاره به اینکه دما طی دو روز آینده کاهش نسبی خواهد یافت، گفت: کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته پایتخت منتهی به ۱۱ صبح امروز با شاخص ۸۴ در شرایط سالم قرار داشت.
برچسب ها: کنترل کیفیت هوا
ارسال به دوستان
عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم!