۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۶۱۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۹ - ۰۲-۰۷-۱۳۹۶
کد ۵۶۱۷۴۱
انتشار: ۰۹:۰۹ - ۰۲-۰۷-۱۳۹۶

آتش سوزی در روز دوم مهر، مدرسه دخترانه را تعطیل کرد (+عکس)

مدرسه ابتدایی شهید طبرسی در منطقه 7 به دلیل آتش سوزی سیم های برق دردومین روز ازسال تحصیلی تعطیل شد.

به گزارش ایرنا، ساعت 6 صبح امروزسیم کشی برق مدرسه ابتدایی دخترانه شهید طبرسی که در محله نظام آباد واقع شده است، آتش گرفت.
آتش سوزی در روز دوم مهر، مدرسه دخترانه را تعطیل کرد


به گفته والدین دانش آموزان، سیم های برق مدرسه از سال ها قبل پوسیده بوده و این موضوع را سال گذشته نیز به کادر آموزشی مدرسه تذکر داده بودند.

یکی از والدین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در حال حاضر مدرسه تعطیل شده و کلاس ها به نوبت عصر در مدرسه مجاور (دبیرستان عارف) منتقل شده است.

سخنگوی آتش نشانی با تایید حادثه در این مدرسه گفت: عوامل آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد.

جلال ملکی افزود: آتش نشانان دود ایجاد شده در این حادثه را تخلیه کرده و بعد از امین سازی محل را ترک کردند.
ارسال به دوستان
همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته