۰۴ آبان ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۴ آبان ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۶۴۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۹ - ۱۶-۰۷-۱۳۹۶
کد ۵۶۴۴۸۸
انتشار: ۰۸:۵۹ - ۱۶-۰۷-۱۳۹۶

دیدار مدیران آبفای استان مرکزی از خانواده های ایثارگر

دیدار مدیران آبفای استان مرکزی از خانواده های ایثارگر
همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس امور ایثارگران شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی به همراه جمعی از مدیران این شرکت از برخی خانواده های ایثارگر شاغل در شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی دیدار نمودند.

به گزارش عصرایران به نقل از شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی، مصطفی نظری مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با اعلام این خبر عنوان کرد: صلح، آرامش، ثبات و امنیت امروز کشورمان مدیون مجاهدتها و رشادتهای ایثارگران است .

وی با اشاره به اینکه سرکشی از خانواده های ایثارگر یک تکلیف است و این امر میتواند در روند بهبود شرایط خانواده های این همکاران تاثیر به سزایی داشته باشد، خاطرنشان کرد: تبیین رشادتهای شهدا و ایثارگران به نسل جوان یک وظیفه است و همین بازدید و سرکشی گامی ارزنده در زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا و ارج نهادن هر چند ناچیز به بزرگ مردان تاریخ این مرز و بوم است.

نظری مشاور مدیر عامل در امور ایثارگران شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی همچنین خدمت به مردم را نیز جهاد دانست و گفت: ایثارگران شرکت آب و فاضلاب همان طور که در طول هشت سال دفاع مقدس افتخارآفرینی کردند اکنون نیز در کسوت خدمت به مردم جهادگری میکنند.
ارسال به دوستان
ایران در «لیست سیاه» FATF باقی ماند سخنگوی کمیسیون امنیت ملی : حاضر به مذاکره بر سر جزایر ایرانی هستیم اما ... مترو به تهرانسر می‌رسد / تراموا از تهرانپارس تا آزادی دادگاه لاهه ، قاضی پرونده جنایت جنگی نتانیاهو را "ناگهان" تغییر داد عذرخواهی بایدن از بومیان آمریکا / جنایت علیه بومیان امریکا: از یکدست سازی فرهنگی تا منع زبان مادری ماجرای باجناق شدن نوید محمدزاده و محسن تنابنده جنجالی شد این اتفاق روند بازار طلا و سکه را تغییر داد/ حباب ها رکوردشکنی کردند اعلام حمایت ایران از کوبا در عبور از شرایط پرچالش اقتصادی استخر کشاورزی پیشوا بازهم قربانی گرفت جلوگیری از خودکشی توسط پلیس (+ عکس) آمریکا جنگنده های اف-۱۶ را در خاورمیانه مستقر کرد هراس آورترین فیلم های ترسناک تاریخ سینما بر اساس تحقیقی علمی تصادف دو خودرو در جاده سوادکوه ۹ مصدوم برجای گذاشت ظریف در کلاب هاوس : دنبال این هستیم که ببینیم چگونه می شود سیکل استفاده از مدیران قدیمی را متوقف کرد/ ما مسائل را درست درک نکردیم و تلاش درستی برای حل آنها صورت نگرفته است اولین اشاره کره شمالی به ارسال نیرو به روسیه