۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۶۶۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۳ - ۲۵-۰۷-۱۳۹۶
کد ۵۶۶۶۵۸
انتشار: ۱۰:۵۳ - ۲۵-۰۷-۱۳۹۶
اطلاع رسانی تبلیغی

آغاز فروش ویژه جدیدترین محصول بوتان

فروش ویژه پکیج شوفاژ دیواری پارما 24، از هفته اول پاییز آغاز و تا 30 آذر ماه ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی بوتان؛ گروه صنعتی بوتان طبق روال هر ساله با مدل های جدید به استقبال فصل سرما می رود و امسال نیز با آغاز پاییز محصول جدید خود، پارما 24 را به بازار روانه کرد.

پارما 24 با راندمان حرارتی بالا، مطابق با دانش فنی روز و با استفاده از قطعات استاندارد اروپایی تولید شده و مدل جدیدی از خانواده پارما محسوب می شود که پیش از این مدل 22 کیلووات آن به بازار عرضه شده بود.

آغاز فروش ویژه جدیدترین محصول بوتان

این محصول دارای دو مبدل حرارتی گرمایش و آب گرم مصرفی بوده و گزینه مناسبی برای واحدهای تا 210 متر مربع(متناسب با شرایط محیطی) به حساب می آید.

در ساخت پارما 24 از فناوری توربولاتور بهره گرفته شده که موجب مقاومت بالای این محصول در برابر رسوب املاح آب شده است. علاوه بر این هیدرولیک ست پلیمری استفاده شده در ساخت این مدل بر خلاف هیدرولیک ست های برنجی مورد استفاده در سایر پکیج های شوفاژ دیواری، افزایش طول عمر و دوام این دستگاه را نیز تضمین کرده است.

این مدل نیز همچون سایر محصولات گروه صنعتی بوتان دارای نشان کیفیت اروپا CE و استاندارد ملی ایران است.

برچسب ها: بوتان
ارسال به دوستان
احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟