۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۶۷۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۴ - ۲۹-۰۷-۱۳۹۶
کد ۵۶۷۶۸۶
انتشار: ۲۱:۵۴ - ۲۹-۰۷-۱۳۹۶

حل مشکل تیم ملی بسکتبال دختران نوجوان

مشکل دختران بسکتبالیست برای بازی در رقابت های قهرمانی آسیا حل شد.

به گزارش تسنیم، مسابقات بسکتبال قهرمانی دختران زیر ١٦سال آسیا در حالی از فردا (یکشنبه)آغاز می شود که در فاصله اندکی به شروع این رقابتها اعلام شد بازی‌های تیم دختران ایران به دلیل بدهی فدراسیون بسکتبال ایران به فیبا برگزار نخواهد شد. در پی حذف احتمالی تیم ایران از این مسابقات، مسئولان فدراسیون تمام تلاش خود را به کار بستند تا این موضوع را حل کنند.

پس از برگزاری جلسات مختلف بالاخره مشکل تیم ملی دختران نوجوان حل شد. رئیس فدراسیون بسکتبال کشورمان در این باره گفت: با پیگیری‌های فدراسیون بسکتبال و حمایت سلطانی‌فر وزیر محترم ورزش و جوانان و با تلاش‌ها و پیگیری‌ها وحمایت سفیر محترم نظام جمهوری اسلامی ایران در بیروت مشکل بانوان به کلی برطرف شد و بانوان در مسابقات در گروه 4تیمی قرار گرفتند و از دوشنبه بعدازظهر بازی‌هایشان آغاز خواهد شد.

تیم ملی بسکتبال دختران ایران در اولین بازی خود به مصاف تیم سریلانکا می‌رود.

ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)