۰۱ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۲:۳۰
کد خبر ۵۶۸۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۷ - ۰۲-۰۸-۱۳۹۶
کد ۵۶۸۳۶۷
انتشار: ۱۹:۴۷ - ۰۲-۰۸-۱۳۹۶

کاخ سفید: ترامپ قوانین مهاجرتی جدیدی را اعلام می کند

مقامات کاخ سفید از اعلام سیاست های مهاجرتی جدید ترامپ و اجازه ورود اتباع همه کشورها به آمریکا خبر دادند.

به گزارش مهر، برخی مقامات دولت آمریکا اعلام کردند که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در حال برنامه ریزی برای اجازه ورود به پناهجویان تمام کشورها به خاک آمریکا است.

کاخ سفید قصد دارد که امروز حداقل بخشی از قوانین جدید مرتبط با از سرگیری پذیرش پناهجویان تمام کشورها را اعلام کند.

پذیرش پناهجویان به طور کامل در ماه ژوئن با استثنائاتی متوقف شد و طبق گفته مقامات دولت آمریکا، بنا بر قوانین جدید، دولت آمریکا اطلاعات بیشتری در خصوص زندگی افراد از جمله نام اعضای خانواده و مکان زندگی آنها جمع ‌آوری می‌ کند.

برخی مقامات نیز می ‌گویند، دولت آمریکا اقدامات بیشتری برای استخراج پست‌های شبکه‌های اجتماعی انجام خواهدداد، به عنوان مثال هماهنگی بیانیه‌های عمومی پناهجویان با مسائلی که در فرم‌های درخواست پذیرش است، بررسی می شود.

طبق قانون جدید، پذیرش پناهجویان برای تمام کشورها دوباره آغاز خواهد شد. اما برخی نیز می گویند که افرادی از ۱۱ کشور همچنان در معرض ارزیابی‌های بیشتر قرار می‌گیرند و این امر باعث کندی فرایند پذیرش آن ها در آمریکا خواهد شد.

 

ارسال به دوستان
چگونه در نبرد با کودکان بر سر استفاده از تلفن همراه قبل از خوابیدن پیروز شویم؟ چگونه کبد خود را سالم نگه داریم؟ کشف شمشیر برنزی متعلق به رامسس دوم فرعون مصر باستان در ۳۳۰۰ سال پیش سازمان حج و زیارت: اعزام زائران ایرانی به سوریه به دلیل مسائل امنیتی متوقف شد نروژ / فرود اضطراری یک هواپیما بخاطر پیدا شدن موش زنده در غذای مسافر ترامپ: برای مناظره دوم با هریس خیلی دیر شده؛ وقت نداریم آموزش و پرورش: هنوز ۷۹۰ هزار دانش‌ آموز در مدارس ثبت‌نام نکرده‌اند هریس دعوت سی‌ان‌ان برای مناظره دیگری با ترامپ را پذیرفت فرود بالون کره شمالی در ساختمانی دولتی در سئول/ منطقه قرنطینه شد مشاور امنیت ملی آمریکا: حملات به حزب الله در لبنان ممکن است به توقف خشونت ها منجر شود تغییر ساعت کار اداره‌های اردبیل تا ۴ مهر کمک‌های مردمی پرویز پرستویی در کوره پزخانه‌ای در زاهدان محل خاکسپاری پیکر محمود حکیمی تساوی استقلال خوزستان مقابل چادرملو در خانه هوادار به فولاد هم باخت/ سه امتیاز شیرین یحیی از دل تیم بحران‌زده رحمتی