۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۷۴۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۸ - ۳۰-۰۸-۱۳۹۶
کد ۵۷۴۰۶۵
انتشار: ۱۷:۱۸ - ۳۰-۰۸-۱۳۹۶

تصادف زنجیره‌ای محور پل زال- خرم‌آباد را مسدود کرد

در پی تصادف زنجیره‌ای چندین خودرو که عصر امروز در محور پل زال- خرم‌آباد رخ داد این محور مسدود شد.

رئیس پلیس‌راه استان لرستان گفت: تصادف زنجیره‌ای چند خودرو در محور پل زال- خرم‌آباد این محور را مسدود کرد.

سرهنگ مرتضی چغلوند در گفت‌وگو با تسنیم در خرم‌آباد از تصادف زنجیره‌ای در محور پل زال - خرم‌آباد خبر داد و اظهار داشت: در پی تصادف زنجیره‌ای چندین خودرو که عصر امروز در محور پل زال- خرم‌آباد رخ داد این محور مسدود شد.

وی بابیان اینکه براثر این حادثه چندین نفر از سرنشینان خودروها کشته و زخمی شده‌اند افزود: در حال حاضر برای افزایش ایمنی محور پل زال- خرم‌آباد مسدود شده است.

رئیس پلیس‌راه استان لرستان عنوان کرد: این محور تا اطلاع ثانوی مسدود است و تردد وسایل نقلیه از محور پل‌دختر به خرم‌آباد انجام می‌شود.

ارسال به دوستان
تغییر ساعت کار اداره‌های اردبیل تا ۴ مهر کمک‌های مردمی پرویز پرستویی در کوره پزخانه‌ای در زاهدان محل خاکسپاری پیکر محمود حکیمی تساوی استقلال خوزستان مقابل چادرملو در خانه هوادار به فولاد هم باخت/ سه امتیاز شیرین یحیی از دل تیم بحران‌زده رحمتی وزیر خارجه اوکراین: روسیه برای حملاتی به تاسیسات هسته‌ای اوکراین قبل از زمستان برنامه‌ریزی کرده لاوروف: سلاح‌ هایی داریم که در صورت استفاده، عواقب بسیار جدی خواهد داشت هشدار ماکرون به نتانیاهو: شما منطقه را به سمت جنگ می‌برید چرا مجلس به تعطیلی پنجشنبه و جمعه رای داد؟ جام جهانی فوتسال/ افغانستان بازی را به اوکراین واگذار کرد اختلاف بین هریس و ترامپ افزایش یافت این افراد در پاییز افسرده می‌شوند/ علائم افسردگی رواج فروش دلاری مسکن در مناطق لوکس تهران / مافیای املاک می‌خواهد خانه ریالی را با قیمت جهانی عرضه کند آغاز رای گیری زودهنگام در برخی ایالت‌ های آمریکا چهره جدید و متفاوت ملیکا زارعی