۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۷۶۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۸ - ۱۳-۰۹-۱۳۹۶
کد ۵۷۶۸۶۲
انتشار: ۱۳:۴۸ - ۱۳-۰۹-۱۳۹۶

مرگ خاموش را خاموش کنیم

عصر ایران- سرمای هوا در همه جای دنیا افرادی را به کام مرگ می‌فرستد. بسیاری از بی‌خانمان‌ها در فصل سرما جان خود را از دست می‌دهند.

در ایران اما در فصل سرما گاهی گرما جان آدم‌ها را می‌گیرد.

با آغاز فصل سرما در ایران برخی از ایرانی‌ها قربانی بخاری‌ها می‌شوند.

مرگ خاموش یا همان گاز گرفتی تا امروز قربانی‌های زیادی از هموطنان ما گرفته است. در کشور ما عمده مرگ های حاصل از مسمومیت با منواکسید کربن در طول شب و در هنگامی که قربانیان خواب هستند به دلیل رعایت نکردن نکات ایمنی رخ می دهد.

چک نکردن وضعیت دودکش و بخاری‌ها ممکن است یک خانواده را به کام مرگ بکشاند.

بیایید با کمی دقت و محکم کاری، مرگ خاموش در ایران را خاموش کنیم. یک سهل‌انگاری می‌تواند ما را به کام مرگ بکشاند.

برچسب ها: بخاری ، مرگ
ارسال به دوستان
عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم!