۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۸۳۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۴ - ۱۳-۱۰-۱۳۹۶
کد ۵۸۳۶۸۶
انتشار: ۱۷:۱۴ - ۱۳-۱۰-۱۳۹۶

تصادف هیوندا و پژو ۲۰۶ در بزرگراه شهید بابایی (+عکس)

ساعت 9:56 صبح امروز حادثه تصادف در بزرگراه شهید بابایی، مسیر غرب به شرق، نرسیده به بزرگراه شهید باقری اعلام شد که ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 54 و گروه امداد و نجات 10 را به محل حادثه اعزام کرد.

تصادف دو خودروی هیوندا و پژو ۲۰۶ در بزرگراه شهید بابایی دو مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعت 9:56 صبح امروز حادثه تصادف در بزرگراه شهید بابایی، مسیر غرب به شرق، نرسیده به بزرگراه شهید باقری اعلام شد که ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 54 و گروه امداد و نجات 10 را به محل حادثه اعزام کرد.

بهمن رضائی‌نیا؛ رئیس ایستگاه 57 درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: در جریان یک حادثه رانندگی در بزرگراه بابایی، دو دستگاه خودروی سواری هیوندای و پژو 206 به شدت با یکدیگر برخورد کرده بودند.

وی افزود: آتش‌نشانان پس از قطع جریان برق هر دو خودروس سواری و ایمن‌سازی کامل محل حادثه، نسبت به رفع نشت بنزین هر دو خودرو اقدام کردند.

رضائی‌نیا تصریح کرد: نیروهای عملیاتی با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی دو سرنشین مرد (سی و سی و یک ساله) را با احتیاط کامل از اتاقک خودروهای سواری خارج کردند و هر دو را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل کادر پزشکی اورژانس دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ آتش‌نشانان در پایان، هر دو خودروی سواری را به حاشیه امن خیابان منتقل کردند و محل حادثه را برای علت‌یابی، تحویل پلیس راهور دادند.

ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید