۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۸۶۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۴ - ۲۷-۱۰-۱۳۹۶
کد ۵۸۶۹۲۷
انتشار: ۱۹:۳۴ - ۲۷-۱۰-۱۳۹۶

اسرائیل بازداشت دختر 17 ساله فلسطینی را تمدید کرد

دستگاه قضائی نظامی رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) بازداشت عهد التمیمی، دختر فلسطینی را تا ۳۱ ژانویه جاری به منظور "تکمیل تحقیقات از وی" تمدید کرد که این پنجمین بار است که بازداشت او تمدید می‌شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، قاضی دادگاه نظامی اسرائیلی عوفر در غرب رام الله در جلسه محاکمه عهد التمیمی گفت: چاره‌ای جز بازداشت او تا زمان تکمیل اقدامات قضائی نداریم.

وی افزود: خطیر بودن جرم‌هایی که التمیمی به آن متهم شده است، اجازه انتخاب هیچ جایگزینی جز بازداشت او را نمی‌دهد.

این جلسه محاکمه با حضور تعدادی از دیپلمات‌های اروپایی و فعالان حقوقی برگزار شد.

پس از انتشار فیلمی که در آن نشان داده می‌شد عهد التمیمی دو سرباز اسرائیلی را کتک می‌زند تا آن دو را از حیاط خانه خود در روستای النبی صالح در شمال رام الله بیرون کند، نیروهای اسرائیلی این دختر فلسطینی را در بامداد ۱۹ دسامبر بازداشت کردند. دادستان نظامی اسرائیل ۱۲ اتهام را علیه عهد التمیمی در اوایل ماه میلادی جاری مطرح ساخت که از جمله آنها حمله به یک سرباز در هنگام انجام وظیفه‌اش بوده است.

ارسال به دوستان
رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است