۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۹۰۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۳ - ۱۴-۱۱-۱۳۹۶
کد ۵۹۰۶۳۰
انتشار: ۲۲:۵۳ - ۱۴-۱۱-۱۳۹۶

معاون وزیر راه: 40 درصد ماشین‌آلات برفروب غیرفعالند

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: در بارش های چندروز گذشته سازمان راهداری تمام امکانات خودش را بکار گرفت اما این امکانات برای مقابله با چنین بحرانی کم بود.

به گزارش صدا و سیما، داوود کشاورزیان رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: این سازمان، ۲۰۰ دستگاه برفروب نیاز دارد که در حال حاضر ۹۶ دستگاه دارد و حدود ۶۰ درصد این دستگاه ها فعالند.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: سازمان هواشناسی برای بارش های اخیر اطلاعیه داده بود و همکاران هم آمادگی لازم را داشتند اما بارش به گونه ای بود که اجازه فعالیت نمی‌داد.

کشاورزیان گفت: بارش در جاده‌های جنوبی تهران در مقایسه با بارش های کوهستانی بیشتر بود و امکانات راهداری نیز بیشتر درمناطق کوهستانی مستقر بودند.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: امکاناتی که داشتیم با توجه به بارش کافی نبود و هنگام کولاک ایمنی کار این است که باید راه را ببندیم.

وی افزود: در شرایط کولاک تجهیزات کارایی لازم را ندارند و علاوه بر آن نیز ، مردم امکانات و تجهیزات زمستانی همراه نداشتند.

برچسب ها: معاون وزیر راه
ارسال به دوستان
این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟