۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۹
کد خبر ۵۹۲۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۹ - ۲۴-۱۱-۱۳۹۶
کد ۵۹۲۷۵۲
انتشار: ۲۲:۴۹ - ۲۴-۱۱-۱۳۹۶

اولین واکنش‎ها به انتخاب ابوترابی/ آشنا: این هفته به نمازجمعه می‌روم/ شکوری‌راد: از او بی‌احترامی ندیدم

حسام‌الدین آشنا و علی شکوری‌راد هرکدام در پیام توییتری خود از انتخاب حجت‌الاسلام ابوترابی به عنوان امام جمعه موقت تهران استقبال کردند.

به گزارش عصرایران؛ حسام‌الدین آشنا رییس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری با انتشار پستی در توییتر خود نوشت: اگر تهران باشم؛ این هفته به نماز جمعه خواهم رفت. ان شاءالله.

علی شکوری راد نیز در توییتر خود نوشت: حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسن‌ ابوترابی‌فرد یک اصولگرای آرام، معتدل و اخلاق مدار است. اگر به او باشد جانب انصاف را نگاه می دارد و اگر حقی را بشناسد آن را پاس می دارد. از او نسبت به بزرگان و محترمین در بین مردم، بی ادبی و بی احترامی ندیده و نشنیده ام.

برچسب ها: آشنا ، علی شکوری راد
ارسال به دوستان
ترامپ: برای مناظره دوم با هریس خیلی دیر شده؛ وقت نداریم آموزش و پرورش: هنوز ۷۹۰ هزار دانش‌ آموز در مدارس ثبت‌نام نکرده‌اند هریس دعوت سی‌ان‌ان برای مناظره دیگری با ترامپ را پذیرفت فرود بالون کره شمالی در ساختمانی دولتی در سئول/ منطقه قرنطینه شد مشاور امنیت ملی آمریکا: حملات به حزب الله در لبنان ممکن است به توقف خشونت ها منجر شود تغییر ساعت کار اداره‌های اردبیل تا ۴ مهر کمک‌های مردمی پرویز پرستویی در کوره پزخانه‌ای در زاهدان محل خاکسپاری پیکر محمود حکیمی تساوی استقلال خوزستان مقابل چادرملو در خانه هوادار به فولاد هم باخت/ سه امتیاز شیرین یحیی از دل تیم بحران‌زده رحمتی وزیر خارجه اوکراین: روسیه برای حملاتی به تاسیسات هسته‌ای اوکراین قبل از زمستان برنامه‌ریزی کرده لاوروف: سلاح‌ هایی داریم که در صورت استفاده، عواقب بسیار جدی خواهد داشت هشدار ماکرون به نتانیاهو: شما منطقه را به سمت جنگ می‌برید چرا مجلس به تعطیلی پنجشنبه و جمعه رای داد؟ جام جهانی فوتسال/ افغانستان بازی را به اوکراین واگذار کرد