۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۹۳۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۲۸-۱۱-۱۳۹۶
کد ۵۹۳۳۵۱
انتشار: ۰۹:۵۸ - ۲۸-۱۱-۱۳۹۶

نماینده مجلس: چطور جاسوس آمریکایی 10 سال به خانه کاووس سیدامامی رفت و آمد می کرد؟

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس ادعا کرد: چطور می شود که یک جاسوس سازمان سیا آمریکایی ۱۰ سال تمام به خانه کاووس سیدامامی رفت و آمد می کند و هیچ اقدامی توسط مسئولان انجام نمی شود.

یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس از لاریجانی خواست تا توضیحاتی درباره آنچه که رفت و آمد یک جاسوس سازمان سیا آمریکایی به خانه سیدامامی خواند، ارائه دهد.

به گزارش ایسنا، محمدجواد ابطحی در جلسه علنی امروز (شنبه) مجلس شورای اسلامی و در خلال رسیدگی به مواد الحاقی به تبصره ۱۴ این لایحه گفت: جا داشت در لایحه بودجه به بحث محیط زیست نیز ورود می کردید.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس ادعا کرد: چطور می شود که یک جاسوس سازمان سیا آمریکایی ۱۰ سال تمام به خانه کاووس سیدامامی رفت و آمد می کند و هیچ اقدامی توسط مسئولان انجام نمی شود.

وی خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جا داشت شما در این‌باره صحبت می کردید.

ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)