۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۹۴۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۴ - ۰۵-۱۲-۱۳۹۶
کد ۵۹۴۸۵۲
انتشار: ۱۴:۵۴ - ۰۵-۱۲-۱۳۹۶

فصل دوم کافه کارآفرینی آغاز می‌شود

فصل دوم سلسه نشست‌های کافه کارآفرینی دوشنبه هفتم اسفندماه با سخنرانی نژده هوانسیان و علی کشفی و به گفتگوگری آرش برهمند آغاز می‌شود.
 
به گزارش عصرایران، این رویداد دوشنبه هفتم اسفندماه در محل دانشگاه امیرکبیر برگزار خواهد شد و شرکت در آن برای عموم علاقمندان رایگان خواهد بود.
 
فصل دوم کافه کارآفرینی آغاز می‌شود
سلسله سمینارهای کافه کارآفرینی با هدف کمک به ارتقا سطح دانش کارآفرینانه جامعه و با حضور و سخنرانی جمعی از بهترین کارآفرینان کشور برگزار می‌شود  و تاکنون میزبان چهره‌هایی چون محمدجواد شکوری مقدم (موسس آپارات)، علیرضا صادقیان (نت برگ) و رضا اربابیان (شیپور) بوده است.
 
نژده هوانسیان هم‌موسس و استراتژیست مجموعه «با ما» است که تحصیلات خود را در فرانسه در زمینه کارآفرینی، دیزاین و برندپردازی به اتمام رسانده و حال، به عنوان مشاور برندپردازی با مجموعه‌هایی چون دیجی‌کالا، دیوار و آواتک همکاری می‌کند. علی کشفی، دیگر مهمان کافه کارآفرینی نیز هم‌بنیانگذار فلایتیو است که در زمینه خدمات سفر فعالیت دارد.
 
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند به آدرسhttps://evand.com/cafekarafarini مراجعه کنند.
ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید