۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۹۶۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۱ - ۱۴-۱۲-۱۳۹۶
کد ۵۹۶۹۷۳
انتشار: ۲۱:۳۱ - ۱۴-۱۲-۱۳۹۶

محرمی: به هیچ پیشنهادی فکر نمی کنم

او درباره ترس تیم الوصل از پرسپولیس گفت: هر تیمی که در آزادی حضور پیدا می کند به هرحال می ترسد و الوصل هم به این ترتیب بود. 

مدافع جوان پرسپولیسی ها می گوید فعلا به هیچ پیشنهاد و حاشیه ای توجه نمی کند تا با تمرکز به کار خود ادامه دهد. 
به گزارش "ورزش سه"، صادق محرمی پس از پایان دیدار پرسپولیسی ها برابر الوصل امارات گفت: برای ما پیروزی در این بازی مهمتر از همه چیز بود. اکنون به دبی می رویم تا بتوانیم به نتیجه برسیم. 

او درباره ترس تیم الوصل از پرسپولیس گفت: هر تیمی که در آزادی حضور پیدا می کند به هرحال می ترسد و الوصل هم به این ترتیب بود. 

مدافع راست پرسپولیسی ها درباره تاثیر شکست در دربی روی این بازی گفت: هر تیمی ممکن است برایش پیش بیاید و به حریفان موقعیت بدهد. این برای هر تیمی نیز پیش می آید. 

محرمی درباره احتمال حضور خود در تیم دینامو زاگرب پس از پایان بازی های فصل گفت: فعلا تمرکزم روی بازی های پرسپولیس است و به حاشیه ها کاری ندارم و به دنبال این هستم تا بتوانم با پرسپولیس به موقعیت دست پیدا کنیم.

ارسال به دوستان
مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس) ادعای اسرائیل: ابراهیم عقیل فرمانده یگان عملیات ویژه حزب‌الله به همراه تعدادی دیگر از فرماندهان کشته شدند