۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۹۷۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۷ - ۱۷-۱۲-۱۳۹۶
کد ۵۹۷۶۴۹
انتشار: ۲۰:۴۷ - ۱۷-۱۲-۱۳۹۶

ستاره مصری در آستانه تمدید با العین امارات

لازم به ذکر است این بازیکن مصری تا سال 2022 با باشگاه مصر المقاصمه قرارداد دارد و در حال حاضر به صورت قرضی در العین امارات توپ می‌زند.

 مدیربرنامه‌های بازیکن مصری العین از پیشنهاد تمدید قرارداد این باشگاه به حسین الشحات خبر داد.
به گزارش "ورزش سه " تامر النحاس؛ مدیر برنامه‌های ستاره مصری العین اعلام کرد که این بازیکن قصد دارد در این تیم اماراتی باقی بماند.

وی در ادامه گفت: مدیران باشگاه العین دو گزینه  پیش روی حسین الشحات قرار داده‌اند.

اولین پیشنهاد آن‌ها تمدید همیشگی قرارداد با این هافبک تکنیکی و دومین پیشنهاد تمدید قرارداد قرضی وی به مدت یک فصل دیگر است.

لازم به ذکر است این بازیکن مصری تا سال 2022 با باشگاه مصر المقاصمه قرارداد دارد و در حال حاضر به صورت قرضی در العین امارات توپ می‌زند.

برچسب ها: العین امارات ، مصر
ارسال به دوستان
عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان