۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۹۷۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۸ - ۱۸-۱۲-۱۳۹۶
کد ۵۹۷۶۹۳
انتشار: ۱۲:۴۸ - ۱۸-۱۲-۱۳۹۶

گنج کی‌روش برای آسیا

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی درباره سمینار مربیان ملی فوتبال قاره با اشاره به سخنرانی کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران در روز پایانی به این همایش پرداخت.


آی‌اسپورت- کارلوس کی‌روش در سمینار مربیان ملی کنفدراسیون فوتبال آسیا فرآیند آماده‌سازی تیم‌ها را موضوعی کلیدی دانست. سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی درباره سمینار مربیان ملی فوتبال قاره با اشاره به سخنرانی کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران در روز پایانی این همایش نوشت: «سومین روز سمینار مربیان AFC در بالاترین کیفیت به پایان رسید؛ زمانی که شرکت کنندگان این فرصت را پیدا کردند تا از بینش کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران و از ثروت بی‌انتهای تجارب او از کار در تیم ملی پرتغال، رئال مادرید، منچستریونایتد و همینطور آماده‌سازی تیم ملی ایران برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ آگاه شوند.»

کی روش با تاکید بر اهمیت برنامه ابتدایی و آماده‌سازی گفت: «هیچ چیز مهم‌تر از آماده‌سازی نیست. فوتبال آسیا به رویارویی با چالش‌های تازه و به دنبال راه حل‌های اختصاصی فوتبال قاره، ادامه می‌دهد. بازیکنان محور همه کارهایی که ما انجام می‌دهیم و همچنین این سمینار هستند. امیدوارم فرصتی برای سرمربیان فوتبال آسیا فراهم شود تا با صدایی رساتر و با رویکردی عملکرد کیفی بازیکنان را توسعه دهند.»

برچسب ها: کی‌روش ، آسیا
ارسال به دوستان
رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است