۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۰۰۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲:۳۷ - ۰۵-۰۱-۱۳۹۷
کد ۶۰۰۴۲۶
انتشار: ۰۲:۳۷ - ۰۵-۰۱-۱۳۹۷

تقدیر محیط زیستی‌ از جیمز باند

پیرس برازنان در جشن سالانه انستیتو محیط زیست یوسی‌ال‌ای تجلیل شد.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، پیرس برازنان و همسرش به پاس انجام امور زیست محیطی در جشن سالانه یوسی‌ال‌ای تجلیل شدند.

در این مراسم که به منظور گرامیداشت حفاظت از محیط زیست برگزار شد ویدیوهایی از زندگی در اقیانوس ها به نمایش درآمد.

برازنان که مستند سال ۲۰۱۷ با عنوان «بهشت مسموم»‌را ساخته در سخنانش بر آلودگی و خطرات آن تاکید کرد. وی گفت: به عنوان فردی که جهان را چهار با در قالب شخصیت جیمز باند نجات داده، باید بگویم در این مراسم شماری از قهرمان‌های واقعی و آنهایی که برای نجات محیط زیست تلاش می‌کنند حضور دارند.

در این مراسم کلی شلی برازنان همسر پیرس برازنان نیز حضور داشت که از فعالان حفاظت از محیط زیست است. وی با اشاره به دوره ترامپ که توجه به این مسایل کم رنگ شده گفت: ما اینجا هستیم که بگوییم محیط زیست اهمیتی حیاتی دارد.

ون جونز مفسر سی‌ان‌ان از جمله افرادی بود که در این برنامه برای فعالیت‌هایش تجلیل شد. وی هنگام دریافت جایزه خود از این ایده حرف زد که با جوامع فقیر برای کمک به رفع مشکلات زیست محیطی‌شان همکاری شود.

برچسب ها: جیمز باند ، محیط زیست
ارسال به دوستان
مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟ پل‌های عابر پیاده‌ای که فضای شهرها را متحول کرده‌اند(+عکس) بیش از دو قرن طول می‌کشد تا مزد زنان و مردان برابر شود اتفاق بدی که با خوردن زیاد مرغ در بدن رخ می دهد ستون فقرات ارتش آمریکا تنها طی ۵ سال بروزرسانی می‌شود! کاهش خطر مرگ ناشی از زوال عقل با یک روغن گیاهی