۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد ۶۰۸۱۵۴
انتشار: ۱۵:۳۵ - ۱۸-۰۲-۱۳۹۷

دست راست عروس، توسط کروکودیل قطع شد! (+عکس)

دختر جوانی که به همراه همسرش مشغول قایق سواری در یکی از رودخانه های بالای آبشار ویکتوریا بودند دچار یک حادثه تلخ شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، دختر انگلیسی که در یک حادثه وحشتناک یک دستش توسط کرکودیل قطع شده بود چند روز بعد توانست جشن عروسی اش را برپا کند. " جیمی فاکس" به همراه همسرش مشغول قایق سواری در یکی از رودخانه های بالای آبشار ویکتوریا در کشور زیمباوه بودند که دچار این حادثه تلخ شدند. دست راست "زانله ندلوو، بازیکن سابق تیم ملی تنیس زنان انگلیس در این حادثه قطه گردید و دست چپ او نیز دچار جراحت شدید شد.

در حالی که خون زیادی از بدن زانله خارج می شد و احتمال مرگش وجود داشت  جیمی توانست او را به بیمارستان برساند. جراحان با انجام یک عمل جراحی توانستند جان این زن جوان را نجات دهند اما او دست راست خود را از دست داد.

گفته می شود قرار بود این زوج با سفر به آبشار ویکتوریا مراسم عروسی خود را در آنجا برگزار کنند که حمله این کروکودیل این مراسم را چند روز به تعویق انداخت. با این حال و با وجود این اتفاق تلخ، این دختر جوان مراسم عروسی اش را برگزار کرد و مراسم عروسی این زوج جوان در کلیسای کوچک بیمارستان برگزار شد. در تصاویری که منتشر شده است این دختر در حالی که لباس سفید عروس بر تن دارد در کنار داماد و خانواده اش دیده می شود.

برچسب ها: دست عروس ، کروکودیل
ارسال به دوستان
اسطوره‌هایی که الهام‌بخش «ارباب حلقه‌ها» بودند؛ از «آخرالزمان راگناروک» تا «حلقۀ عزیز» (+عکس) با ماشین شخصی سوار هواپیما شوید / قیمت بلیت، حداقل ۳ میلیارد تومان (+عکس) چرا در تابستان سطح جاده‌ها از فاصله دور خیس به نظر می‌رسد؟ فرقۀ مرموز «ساینتولوژی» چگونه به وجود آمد؟(+عکس) ۷ موضوع ساده برای افراد درونگرا که به‌راحتی سر صحبت را با دیگران باز کنند کشف قدیمی‌ترین «خط چشم» جهان در کاوش‌های یک تپۀ 8 هزارساله (+عکس) ترکیب شگفت‌انگیز معماری خشن «بروتالیستی» با لطافت «گیاه»(+عکس) بهترین آثار معماری «زاها حدید» در سراسر جهان؛ رویاهایی از جنس شیشه و بتن (+عکس) بز طاووسی؛ بز مشهور رشته کوه آلپ که چکمه سیاه به پا دارد! (+عکس) چرا هوای گرم می‌تواند پرواز شما را به تأخیر بیندازد؟ فرزندپروری تنبل جدیدترین روش تربیتی این روز‌های جهان است! ایتالیا محروم از صدرنشینی؛ بهترین پیتزای جهان در سال ۲۰۲۴ در این شهر ۵ روش ژاپنی برای آرامش ذهن نگهبان 700 سالۀ معبد «آنگکور وات» از زیر خاک بیرون آمد(+عکس) «شاهنشاه ایران و جهان»؛ مردی که سه امپراتور روم را به زانو درآورد