۲۲ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۰۸۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۲ - ۲۰-۰۲-۱۳۹۷
کد ۶۰۸۵۱۴
انتشار: ۱۲:۰۲ - ۲۰-۰۲-۱۳۹۷

وزیر دفاع اسرائیل: همه زیرساخت های ایران در سوریه را مورد هدف قرار دادیم / باران بدهید سیل می گیرید

وزیر دفاع اسرائیل که رهبری حزب تندرو "اسرائیل خانه ماست" را برعهده دارد افزود: امیدوارم این فصل را به پایان برده باشیم و همه پیام را فهمیده باشند. اسرائیل خواهان افزایش تنش ها نیست.

وزیر دفاع اسرائیل گفت که اسرائیل به ایران اجازه نمی دهد سوریه را به پایگاهی در مقابله خود تبدیل کند.

به گزارش عصرایران، اویگیدور لیبرمن امروز پنجشنبه در همایش امنیتی در شهر هرتزلیا اسرائیل اضافه کرد: اسرائیل همه زیرساخت های ایران درسوریه را مورد هدف قرار داد و امیدوارم این فصل به پایان رسیده باشد.
وی افزود: هیچ موشک ایرانی در مناطق تحت کنترل اسرائیل سقوط نکرده است.

او خطاب به ایران گفت: اگر باران بدهید سیل تحویل می گیرید

وزیر دفاع اسرائیل: همه زیرساخت های ایران در سوریه را مورد هدف قرار دادیم

وزیر دفاع اسرائیل که رهبری حزب تندرو "اسرائیل خانه ماست" را برعهده دارد افزود: امیدوارم این فصل را به پایان برده باشیم و همه پیام را فهمیده باشند. اسرائیل خواهان افزایش تنش ها نیست.

ارتش سوریه قبل از این اعلام کرده بود مراکز ارتش اسرائیل در منطقه جولان را بمباران کرده است.
ارتش اسرائیل هم درباره این خبر مدعی شده است سپاه قدس ایران از سوریه، منطقه جولان اسرائیل را مورد هدف موشک قرار داده است.
پس از آن، اسرائیل مراکزی را در خاک سوریه مورد هدف قرار داد. ارتش اسرائیل هم گفته بود که در این حملات، مراکز ایرانی را مورد هدف قرار داده و سوریه نباید در این زمینه دخالتی کند.

برچسب ها: اسرائیل ، موشک
ارسال به دوستان
میامی، خانه جدید خانواده مسی: همسر لئو از سازگاری سریع با محیط جدید می‌گوید فرمانده هوافضای سپاه: با چشمانی باز مراقبیم تا در صورت هرگونه خطا، پاسخی پشیمان‌ کننده به دشمن بدهیم طارمی: به دنبال جبران باخت به قطر هستیم/ سلب میزبانی انگیزه ما را بیشتر کرده است استایل عجیب ماشاریپوف؛ ستاره استقلال با دمپایی و لباس محلی ازبک‌ها در تمرین تیم ملی! (+عکس) آمریکا آتشبارهای پدافند هوایی به اسرائیل ارسال می‌کند کاراته ایران درخشید؛ نایب قهرمانی دختران در رقابت‌های جهانی آمار جالب از تقابل ایران و قطر؛ برتری قاطع گلزنان ایرانی بیرانوند در آستانه تاریخ‌سازی؛ یک قدم تا شکستن رکورد بازی‌های ملی دعوای مکرون با شهردار رم برای ماندن امیلی در پاریس یا رفتن به رم یونیفل: نیروهای اسرائیلی به زور وارد پایگاه ما شدند اسرائیل ۷ اکتبر را عزای عمومی اعلام می‌کند راز موفقیت داوودا؛ از شکست در آرنولد کلاسیک تا قهرمانی در مستر المپیا عراقچی بغداد را به مقصد عمان ترک کرد یک مقام روس خطاب به بایدن: عامل ترور ترامپ در میان شما است؛ به ایران اتهام نزنید جنگ روایت‌ها در پرونده بیرانوند؛ پرسپولیس به دنبال تشدید مجازات