۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۱۰۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۹ - ۲۹-۰۲-۱۳۹۷
کد ۶۱۰۲۲۲
انتشار: ۲۱:۰۹ - ۲۹-۰۲-۱۳۹۷

محمدرضا حیاتی: خروج مرحوم افشار از تلویزیون شاید به دلیل حوادث سال ۸۸ بوده است اما من اطلاعی ندارم

محمدرضا حیاتی گفت: اطلاعی از علت کناره‌گیری مرحوم قاسم افشار از گویندگی خبر ندارم و وی به کسی در این مورد چیزی نگفته است.

این گوینده خبر صداوسیما در گفت‌وگویی با ایسنا با اشاره به درگذشت مرحوم قاسم افشار بیان کرد: امیدوارم خداوند ایشان را رحمت کند. وی بسیار در حرفه گویندگی تبحر داشت.

حیاتی در واکنش به مطالبی که پیرامون ارتباط خروج مرحوم افشار از صداوسیما و حوادث سال ۸۸ که در فضای مجازی منتشر شده است، عنوان کرد: حقیقتا من اطلاعی از علت تصمیم وی ندارم و در این زمینه با کسی چیزی در میان نگذاشته است.

وی در پایان گفت: وقتی در آن شرایط و فضا چنین تصمیمی گرفته شود، چنین شایعاتی پیرامون افراد ساخته می‌شود. شاید ممکن بوده اما من اطلاعی ندارم.

قاسم افشار ـ گوینده توانمند و با سابقه صداوسیما ـ ۲۶ اردیبهشت ماه بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

افشار که از سال‌های اول انقلاب، گویندگی در بخش‌های خبری رادیو و تلویزیون را بر عهده داشت و در بحبوحه سال‌های دفاع مقدس با صدایی حماسی بارها اخبار مربوط به پیروزی های رزمندگان اسلام را به اطلاع هموطنان رسانده بود، از استادان گویندگی و فن بیان بود.

افشار حدود یک دهه (۹ سال) بود که در تلویزیون حاضر نمی‌شد.

ارسال به دوستان
ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم