۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۱۰۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۴ - ۰۱-۰۳-۱۳۹۷
کد ۶۱۰۸۳۵
انتشار: ۱۳:۴۴ - ۰۱-۰۳-۱۳۹۷

ادعای فرمانده اسراییلی: ایران 32 موشک به اسراییل پرتاب کرد

فرمانده نیروی هوایی اسراییل در سخنانی مدعی شد ایران در اوایل ماه می 32 موشک به سمت قلمرو اسراییل – در بلندی های جولان اشغالی- پرتاب کرده که 4 فروند موشک از سوی سیستم دفاعی اسراییل منهدم شده و 26 فروند نیز در بیرون از قلمرو اسراییل فرود آمده است.

به گزارش عصرایران به نقل از وب سایت روزنامه " جروزالم پست" اسراییل، ژنرال "آمیکام نورکین" فرمانده نیروی هوایی اسراییل این سخنان را امروز- سه شنبه- در کنفرانس فرماندهان نیروی هوایی اسراییل در "هرتزلیا" عنوان کرده است.

پیشتر ارتش اسراییل مدعی شده بود نیروی قدس سپاه 20 فروند موشک فجر -5 و گراد را به سمت قلمرو تحت کنترل اسراییل در بلندی های جولان پرتاب کرده است.

 

ارسال به دوستان
رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است