۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۱۲۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۷ - ۰۹-۰۳-۱۳۹۷
کد ۶۱۲۴۰۷
انتشار: ۱۲:۲۷ - ۰۹-۰۳-۱۳۹۷

آفتابی شدن ولیعهد عربستان در نشست اقتصادی در جده در پی غیبت طولانی (+عکس)

روزنامه فرامنطقه‌ای الشرق الاوسط در تلاشی دیگر برای پایان دادن به شایعه‌ها درباره زخمی شدن یا حتی کشته شدن ولیعهد سعودی در جریان تیراندازی ماه گذشته در کاخ سلطنتی تصاویری را منتشر کرد که مربوط به حضور محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان در راس نشست شورای امور اقتصادی و توسعه این کشور در روز سه شنبه بود. در این نشست درباره مسائل اقتصادی و مالی صحبت شد.

آفتابی شدن ولیعهد عربستان در نشست اقتصادی در جده در پی غیبت طولانی (+عکس)ولیعهد عربستان روز سه‌شنبه ریاست نشست شورای امور اقتصادی و توسعه را در کاخ السلام در جده برعهده داشت. این در حالی است که مدت‌ها غیبت داشته است.

به گزارش ایسنا، روزنامه فرامنطقه‌ای الشرق الاوسط در تلاشی دیگر برای پایان دادن به شایعه‌ها درباره زخمی شدن یا حتی کشته شدن ولیعهد سعودی در جریان تیراندازی ماه گذشته در کاخ سلطنتی تصاویری را منتشر کرد که مربوط به حضور محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان در راس نشست شورای امور اقتصادی و توسعه این کشور در روز سه شنبه بود. در این نشست درباره مسائل اقتصادی و مالی صحبت شد.

آفتابی شدن ولیعهد عربستان در نشست اقتصادی در جده در پی غیبت طولانی (+عکس)

در همین راستا، مجتهد، افشاگر مشهور عربستانی در توییتر نوشت که محمد بن سلمان از زمان ناپدیدشدنش با کشتی در دریای سرخ در رفت و آمد است و برخی مواقع در یکی از کاخ‌های ساحل این دریا اقامت می‌کند و با مسؤولان اسرائیلی دیدار داشته است.

آفتابی شدن ولیعهد عربستان در نشست اقتصادی در جده در پی غیبت طولانی (+عکس)

وی گفت: نمی‌توانیم زخمی شدن وی در حادثه الخزامی را تأیید یا تکذیب کنیم. نزدیکان بن سلمان و کسانی که با او در ارتباطند می‌گویند او عمدا بعد از این حادثه مخفی شده تا دیگران این فکر را بکنند که زخمی شده یا مرده و از این طریق بتواند تمامی پسرعموهایش را که قصد کودتا علیه او را دارند شناسایی و نابود کند.

ارسال به دوستان
مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟ پل‌های عابر پیاده‌ای که فضای شهرها را متحول کرده‌اند(+عکس) بیش از دو قرن طول می‌کشد تا مزد زنان و مردان برابر شود اتفاق بدی که با خوردن زیاد مرغ در بدن رخ می دهد ستون فقرات ارتش آمریکا تنها طی ۵ سال بروزرسانی می‌شود! کاهش خطر مرگ ناشی از زوال عقل با یک روغن گیاهی