۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۱۵۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۶ - ۲۸-۰۳-۱۳۹۷
کد ۶۱۵۲۵۵
انتشار: ۰۸:۳۶ - ۲۸-۰۳-۱۳۹۷

گمانه زنی روزنامه اعتماد: حسین دهقان کاندیدای ریاست جمهوری 1400

بنا بر اخبار غير رسمي وزير دفاع دولت يازدهم عزم خود را جزم كرده تا بعد از استعفا در واپسين روزهاي قبل از انتخابات ١٤٠٠ لباس نظامي را درآورده و كت و شلوار رياست‌جمهوري به تن كند.

روزنامه اعتماد نوشت:شنیده‌ها حاکی از آن است که سرتیپ حسین دهقان مشاور صنایع دفاعی فرمانده کل قوا اولین چهره‌ نظامی با سودای ریاست‌جمهوری است.

بنا بر اخبار غير رسمي وزير دفاع دولت يازدهم عزم خود را جزم كرده تا بعد از استعفا در واپسين روزهاي قبل از انتخابات ١٤٠٠ لباس نظامي را درآورده و كت و شلوار رياست‌جمهوري به تن كند.

دهقان طي سال‌ها فعاليت در حوزه نظامي و امنيتي تجارب بسيار اندوخته و اينطور كه معلوم است اكنون مي‌خواهد خود را در عرصه اجرايي بيازمايد.

ارسال به دوستان
سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود