۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۱۸۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۷ - ۱۰-۰۴-۱۳۹۷
کد ۶۱۸۱۰۹
انتشار: ۱۳:۴۷ - ۱۰-۰۴-۱۳۹۷
اینستاگشت

پست اینستاگرامی مهراوه شریفی نیا برای خرمشهر

مهراوه شریفی نیا در آخرین پست اینستاگرامش نوشت:

خطاب به مردم مهربانِ جنوب به خصوص خرمشهر و آبادان:
اون شش ماهی که توی شهرتون کار کردم، ازتون فقط مهربونی و خوبی و معرفت دیدم.

با دیدنِ آثار گلوله و جنگ که هنوز بر خونه‌ها و دیوارها و کوچه‌ها وجود داشت، از خودم می‌پرسیدم که شما، مردمِ کم‌نظیرِ جنوب با وجود کمبود امکانات و عدم رسیدگی‌ها چه جوری همیشه لبخند می‌زنید و لباس‌های خوش‌رنگ می‌پوشید و شور و نشاط شهرتون رو حفظ می‌کنید؟!

این روزها با اندوه می‌بینم اونقدر زیاد در حق شما اجحاف شده که اون لبخند زیبا از روی صورتتون رفته!

نمی‌دونم از من و امثال من چه کمکی برمیاد تا خرمشهر، آبادان و همه‌ی شهرهای زیبای جنوب همونی بشن که شایستگی و استحقاقش رو دارن، فقط می‌دونم که دلِ من و دلِ “اکثرِ” مردمِ ایران بابت ظلمی که از جنگ تا امروز در حق شما شده، به درد اومده و با همه‌ی وجودمون باهاتون احساس همدردی می‌کنیم.

پست اینستاگرامی مهراوه شریفی نیا برای خرمشهر

ارسال به دوستان
۵ اپلیکیشن برای بهبود تمرکز؛ دیگر کارهایتان را به‌تعویق نیندازید خط و نشان نیروهای مسلح ایران برای اسرائیل : ۲۱ موشک بالستیک به نمایش درآمد رشد نهال‌های در سایه با آینه‌کاری کف جنگل! دیدنی های امروز؛ از آغاز عرضه جهانی آیفون 16 تا تشدید تنش در شمال فلسطین اشغالی محسن رضایی : ممکن است متجاوزان صهیونیست پس از لبنان ، جنایات خود را به سمت ایران بکشانند / بار دیگر جنگ حق علیه باطل در پیش است روز جهانی صلح؛ مجالی برای درنگ بر ۶ مفهوم آن/ صلح با خویشتن یا در مقابل سلاح؟ پیام عراقچی به سیدحسن نصرالله در پی شهادت ابراهیم عقیل ویزیت مجازی با پزشک در اندازه واقعی! نماینده ادوار مجلس : دولت می‌تواند راه دخالت نمایندگان در انتصاب دولت را ببندد وضعیت جاده ها در آخرین روز از سفر‌های تابستانی / کدام جاده‌ها امروز یک‌طرفه می‌شوند؟ رگبار باران در ۵ استان کشور زن مرموزی که پیجرهای آلوده را به حزب الله لبنان فروخت، کیست؟( +عکس) دیدار مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت با رهبر انقلاب ۴ ماده غذایی غنی از «امگا ۳» ۵ جت جنگنده آمریکایی که طولانی ترین دوران حضور در سرویس را داشته اند (+عکس)