۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۱۸۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۸ - ۱۰-۰۴-۱۳۹۷
کد ۶۱۸۱۷۵
انتشار: ۱۸:۵۸ - ۱۰-۰۴-۱۳۹۷

«مهدی ترابی» نیم فصل اول در سایپا، نیم فصل دوم در پرسپولیس

حمیدرضا گرشاسبی بعدازظهر امروز یکشنبه 10 تیر ماه 1397 در محل باشگاه سایپا حضور یافت و پس از دیدار و مذاکره با رضا درویش مدیر عامل باشگاه سایپا، توافقنامه سه جانبه‌ای را به امضاء رساندند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس پس از دیدار و مذاکره با مدیر عامل باشگاه سایپا، توافقنامه سه جانبه‌ای را برای انتقال مهدی ترابی به امضاء رساندند.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، حمیدرضا گرشاسبی بعدازظهر امروز یکشنبه 10 تیر ماه 1397 در محل باشگاه سایپا حضور یافت و پس از دیدار و مذاکره با رضا درویش مدیر عامل باشگاه سایپا، توافقنامه سه جانبه‌ای را به امضاء رساندند.

بر همین اساس، طی روزهای گذشته و پس از برگزاری چندین جلسه در خصوص انتقال مهدی ترابی از سایپا به پرسپولیس، امروز سرپرست باشگاه پرسپولیس به همراه حسین خبیری با رضا درویش مدیر عامل باشگاه سایپا به توافق نهایی رسیدند و طی آن مقرر گردید مهدی ترابی در نیم فصل اول مسابقات در تیم سایپا و در نیم فصل دوم به پرسپولیس منتقل شود.

در این نشست؛ حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس، رضا درویش مدیر عامل باشگاه سایپا و مهدی ترابی بازیکن مورد نظر سرخپوشان پایتخت توافقنامه‌ سه جانبه‌ای را به امضاء رساندند.

ارسال به دوستان
محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی