۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۱۹۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۴ - ۱۷-۰۴-۱۳۹۷
کد ۶۱۹۵۸۳
انتشار: ۲۱:۰۴ - ۱۷-۰۴-۱۳۹۷

حکم آزادی رئیس جمهور سابق برزیل صادر شد

یک مقام دولت برزیل اعلام کرد که یک دادگاه استیناف در برزیل دستور به آزادی لوئیس ایناسیو لولا داسیلوا، رئیس جمهوری سابق این کشور را صادر کرد.

به گزارش تسنیم پیشتر دادگاهی در برزیل لولا داسیلوا رئیس‌جمهور سابق این کشور را به اتهام فساد به ۹ سال و ۶ ماه زندان محکوم کرد. قاضی دادگاهی در برزیل دادخواست دادستانی این کشور علیه ایناسیو لولا دا سیلوا، رئیس جمهوری پیشین برزیل، و همسرش به اتهام سوء استفاده از موقعیت دولتی و دریافت رشوه از یک شرکت پیمانکاری نفتی را وارد دانست و دستور برگزاری محاکمه این دو نفر را صادر کرده بود.

لولا دا سیلوا به عنوان رهبر حزب چپگرای کارگران در سال ۲۰۰۳ به ریاست جمهوری برزیل رسید و تا سال ۲۰۱۰ دو دوره در این سمت بود. از او به عنوان یکی از پرطرفدار‌ترین سیاستمداران برزیل نام برده می‌شد و هنوز هم حامیان فراوانی در میان مردم این کشور دارد. گفته می‌شود که احتمالا او در نظر دارد در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۸ شرکت کند.

برچسب ها: برزیل ، داسیلوا
ارسال به دوستان
دیدار مسئولان نظام با مقام معظم رهبری / هم نشینی مقامات حاضر و سابق (عکس) ژاپنی‌ها پنجره‌ها را به آنتن 5G تبدیل کردند! (+عکس) عفونت ادراری چه علائمی دارد؟ چرا ما انسان‌ها زانوهای بهتری تکامل نداده‌ایم؟ با پروژه جدید منصوری آشنا شوید ؛ وسپا الکتریکا موناکو ادیشن (+عکس) پدیده‌ای که زمین را برای ۹ روز متوالی لرزاند! رونمایی از جدیدترین موشک بالستیک سپاه پاسداران (+عکس) مراسم رژه نیروهای مسلح برگزار شد افشاگری درباره دستمزد نجومی بازیگران زن؛ چه کسی در صدر لیست است؟ آیت‌الله بهجت کلوچه‌پز می‌شد اگر این سفر را نمی‌رفت! یک شاهنامه‌پژوه: شاهنامه افسانه و اسطوره نیست؛ تاریخ کهن ایرانیان است راز صدای آدم فضایی‌ها در ته این گودال برملا شد اتوبوس و مترو رایگان برای دانشجویان و دانش‌آموزان از فردا یکشنبه ۵ اپلیکیشن برای بهبود تمرکز؛ دیگر کارهایتان را به‌تعویق نیندازید خط و نشان نیروهای مسلح ایران برای اسرائیل : ۲۱ موشک بالستیک به نمایش درآمد