۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۱۹۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۸ - ۱۷-۰۴-۱۳۹۷
کد ۶۱۹۶۰۱
انتشار: ۲۳:۰۸ - ۱۷-۰۴-۱۳۹۷

ارائه تسهیلات 5 درصدی برای ایجاد اشتغال در مناطق مرزی

وزیر کشور گفت: برای ایجاد اشتغال و تولید در مناطق مرزی تسهیلات پنج درصد و در مناطق خارج از محدوده مرزی ۹ درصد پرداخت می‌شود.

به گزارش ایرنا عبدالرضا رحمانی فضلی روز یکشنبه در نشست ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی سیستان و بلوچستان در زابل اظهار داشت: هر سرمایه گذاری که در مناطق مرزی سرمایه گذاری کند و به دلایل امنیتی با مشکلی رو به رو شود ضرر و زیان او از سوی دولت پرداخت خواهد شد.

وی بیان کرد: یک واحد تولیدی نباید به دلیل مشکل در بازپرداخت اقساط تسهیلات تعطیل شود.
وزیر کشور ادامه داد: برای رونق تولید در کشور باید همه ما دست در دست یکدیگر دهیم تا به پیشرفت‌های مدنظر برسیم.

وی گفت: مدیران باید با غیرت و تعصب مشکلات واحد‌های تولیدی خودشان را برطرف کنند.
رحمانی فضلی بیان کرد: همه مناطق جغرافیای کشور امکان استقلال اقتصادی خودشان را دارند و باید این فرصت در اختیار آن‌ها قرار داده شود.

وی اظهار داشت: استان سیستان و بلوچستان از وجود نیرو‌های توانمندی برخوردار است که مدیران برای برطرف کردن مشکلات این استان باید به آنان فرصت خدمتگزاری بدهند.
وزیر کشور گفت: بنیاد برکت در یک برنامه پنج ساله ۱۵۰ میلیارد تومان در سیستان سرمایه گذاری می‌کند که امیدواریم مشکلات این منطقه بر طرف شود.

وی تاکید کرد: مشکلات سیستان باید به دست خود مردم این منطقه بر طرف شود.
رحمانی فضلی اظهار داشت: ما خدمتگزاران مردم هستیم و مردم، ولی نعمتان ما هستند و باید برای بر طرف کردن مشکلات شان نهایت تلاش خود را بکار گیریم

وزیر کشور افزود: نخبگان سیستان راهکار‌های توسعه این منطقه را ارائه کنند، زیرا این اقدام آنان توسعه‌های بعدی را رقم خواهد زد.
وی گفت: برخی از مشکلات مردم نتیجه سوء مدیریت برخی از مدیران است و باید تلاش کرد تا این سوء مدیریت‌ها بر طرف شود.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور روز یکشنبه در راس هیاتی به منظور بررسی مسائل و مشکلات خشکسالی سیستان وارد زابل شد و علاوه بر بازدید از طرح ۴۶ هزار هکتاری آبیاری اراضی کشاورزی دشت سیستان با لوله، همچنین از منطقه ویژه اقتصادی رامشار و بازارچه مرزی تخت عدالت دیدن کرد.

وی همچنین در نشست با معتمدان و بزرگان طوایف سیستان در شهرستان زهک و ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی سیستان و بلوچستان شرکت کرد و قرار است عصر امروز در نشست شورای اداری نیز حضور یافته و به بررسی مسائل و مشکلات منطقه بپردازد.

ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)