۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۲۰۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۱ - ۲۳-۰۴-۱۳۹۷
کد ۶۲۰۶۹۵
انتشار: ۲۱:۲۱ - ۲۳-۰۴-۱۳۹۷

فصل جدید "رادیو شب" روی آنتن می‎رود

سری جدید برنامه رادیو شب به تهیه کنندگی و کارگردانی مشترک منصور ضابطیان و محمد صوفی از شنبه 23 تیر ساعت 22 از شبکه شما روی آنتن می رود .

به گزارش عصرایران از روابط عمومی این برنامه، در این فصل تغییراتی در ترکیب مجری ها داده شده است . از جمله دوشنبه شبها به مجری هایی اختصاص داده شده که در طول سالهای قبل همراه این تیم بوده اند و در حال حاضر بنا به دلایلی امکان حضور مداوم را ندارند و این افراد دوشنبه شبها به صورت مجری مهمان در برنامه حضور خواهند داشت .

در این فصل تاکید ویژه ای بر روی موسیقی های محلی شده است و همچنین آیتمی به عنوان آموزش لهجه های مختلف ایرانی یکی از بخش های جدید این فصل از رادیو شب خواهد بود . به علاوه گفتگو با کودکان از این فصل به جهت درخواست های زیاد مخاطبین مجدد آغاز شده است .

به دلیل تغییر ساعت کار ادارات در برخی از استان ها ساعت شروع برنامه رادیو شب از 23 به 22 تعییر یافته است . و 12 مرکز استان نیز در ساعت 12:30 شب تکرار برنامه را پخش خواهند کرد .

ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید