۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۲۰۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۸ - ۲۴-۰۴-۱۳۹۷
کد ۶۲۰۸۷۳
انتشار: ۱۶:۱۸ - ۲۴-۰۴-۱۳۹۷

آلودگی آب در هویزه/ 15 نفر راهی بیمارستان شد

این بیماری اسهالی گذرا بود و به دلیل آلودگی شبکه آب شهری اتفاق افتاد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: آلودگی آب باز هم مشکل آفرین شد و این بار در هویزه 15 نفر را به دلیل ابتلا به بیماری اسهالی راهی مراکز درمانی کرد.

دکتر شکر اله سلمان زاده روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این بیماری اسهالی گذرا بود و به دلیل آلودگی شبکه آب شهری اتفاق افتاد.

وی گفت: وضعیت بیماران خوب است و به کنترل در آمده است.

اوایل تیر جاری نیز 350 مورد مراجعه از سه روستای شهید رایگانی، ستلون و کبوتری دهستان ابوالفارس رامهرمز با علایم مسمومیت شامل اسهال خفیف و تب ثبت شد که از این تعداد حدود 75مورد مراجعه مجدد بود.

به گفته مدیر سلامت محیط و کار مرکز بهداشت خوزستان بیشتر مراجعه کنندگان از روستای شهید رایگانی بودند و با توجه به وضعیت خاموشی در تاسیسات آب منطقه و تعویض الکتروپمپ، 20 ساعت وقفه در آبرسانی انجام شد و پس از وصل شدن نیز آب شبکه از نظر وضعیت کلر باقی مانده مطلوب نبود و برخی از اهالی روستاها از آب چشمه استفاده کردند.

فرهاد صفدری بیان کرد: با همراهی آب و فاضلاب روستایی شهرستان و انجام بازدید مشترک برای نظارت بر کلر باقی مانده، مشکل بهداشت آب این منطقه حل شد.

ارسال به دوستان
این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟