۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۲۲۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۷ - ۳۱-۰۴-۱۳۹۷
کد ۶۲۲۲۸۱
انتشار: ۱۲:۳۷ - ۳۱-۰۴-۱۳۹۷

محسن هاشمی: پیش بینی می شود جمعیت تهران با شهرهای اقماری به 20 میلیون برسد/ حدود 6 هزار معتاد متجاهر داریم؛ تعداد آنها مقداری نیست که نتوانیم مسئله را حل کنیم؛ حتی می توانند لباس برند بپوشند

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به وجود حاشیه نشینی در استان تهران گفت: پیش بینی می شود جمعیت تهران با شهرهای اقماری به ۲۰ میلیون برسد. محسن هاشمی در جلسه شورای اجتماعی کشور با اشاره به وجود معتادان متجاهر در تهران، اظهارداشت: تعداد اینها مقداری نیست که نتوانیم مسئله را حل کنیم. در حدود ۶ هزار نفر معتاد متجاهر که حتی اگر لباس شیک برای آنها تهیه کنیم و لباس برند بر تن آنها بپوشانیم می توانیم آنها را تر و تمیز کنیم.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به وجود حاشیه نشینی در استان تهران گفت: پیش بینی می شود جمعیت تهران با شهرهای اقماری به ۲۰ میلیون برسد.

به گزارش مهر، محسن هاشمی در جلسه شورای اجتماعی کشور با اشاره به وجود معتادان متجاهر در تهران، اظهارداشت: تعداد اینها مقداری نیست که نتوانیم مسئله را حل کنیم. در حدود ۶ هزار نفر معتاد متجاهر که حتی اگر لباس شیک برای آنها تهیه کنیم و لباس برند بر تن آنها بپوشانیم می توانیم آنها را تر و تمیز کنیم، حتی ریششان را بتراشیم.

وی افزود: معتادان متجاهر می توانند در سطح شهر بچرخند اما تمیز باشند. می توانیم ظاهر تهران را حفظ کنیم‌. می توانیم یک سرویس ویژه به معتادان بدهیم.

ارسال به دوستان
کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد