۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۲۲۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۱ - ۰۱-۰۵-۱۳۹۷
کد ۶۲۲۵۷۶
انتشار: ۱۹:۱۱ - ۰۱-۰۵-۱۳۹۷

مناقشه مجید حسینی و استقلال به فیفا کشیده شد

مدیران باشگاه استقلال انتقال مجید حسینی به باشگاه ترابزون اسپور ترکیه را به فیفا کشاندند و نتیجه این انتقال تا دو هفته آینده معلوم می‌شود.

در ادامه مناقشات بر سر انتقال مجید حسینی، مدیران باشگاه استقلال قضیه را به فیفا کشاندند و نتیجه این انتقال تا دو هفته آینده معلوم می‌شود.

به گزارش ایسنا، پس از کش و قوس‌های فراوان بر سر انتقال مجید حسینی به باشگاه ترابزون اسپور ترکیه، این انتقال در روزهای اخیر انجام شد و مدافع جوان استقلال به این باشگاه ترکیه‌ای پیوست اما پس از روی کار آمدن سرپرست مدیرعاملی جدید باشگاه استقلال، اعتراضاتی به این انتقال صورت گرفت و فتحی اعلام کرد که برای پیگیری این انتقال به نهادهای بین‌المللی از جمله فیفا گزارش می‌دهد.

در همین خصوص و به نقل از سایت‌ هابر ترکیه، مسئولان باشگاه ترابزون اسپور نیز اعلام کردند که انتقال حسینی به این باشگاه با مناقشاتی روبه‌رو شده و این قضیه به فیفا کشیده شده است و نتیجه آن تا دو هفته آینده اعلام می‌شود.

در ادامه این خبر نیز آمده که مدیران باشگاه استقلال ادعا کرده‌اند که قضیه را به فیفا می‌کشانند و پس از آنکه باشگاه ترکیه‌ای متوجه این مسائل شد، این قضیه به فیفا گزارش شد.

این سایت همچنین نوشته که نقش اصلی را در این نقل و انتقالات، مجید حسینی و مدیر برنامه‌هایش بر عهده دارند.

برچسب ها: استقلال ، مجید حسینی
ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید