۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۲۸۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۳ - ۰۴-۰۶-۱۳۹۷
کد ۶۲۸۵۹۸
انتشار: ۱۳:۵۳ - ۰۴-۰۶-۱۳۹۷

واکنش "رحیم‌پور ازغدی" به اظهارنظرها درباره انتقادش از حوزه: سکولاریسم در حوزه عین جمله رهبری است

دشمن می‌خواهد از این قضیه سوءاستفاده کند، باید اجازه دهیم که زمان بگذرد.

حسن رحیم پور ازغدی به برخی اظهارنظرها درباره سخنرانی اخیرش در مدرسه فیضیه، واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسن رحیم‌پور ازغدی در واکنش به برخی اظهارنظرها درباره سخنرانی اخیرش در مدرسه فیضیه، قم، گفت: همه آنچه در مدرسه فیضیه گفتم، حرف امام (ره) بود.

وی گفت: خواهش می‌کنم آن سخنرانی یک‌ساعته را به‌صورت کامل گوش کنید؛ بحث چیز دیگری بود به‌جای دیگر کشیده شد؛ سکولاریسم در حوزه عین جمله رهبری است.

رحیم‌پور ازغدی همچنین گفت: دشمن می‌خواهد از این قضیه سوءاستفاده کند، باید اجازه دهیم که زمان بگذرد.

به گزارش تسنیم، رحیم‌پور ازغدی از تحصیلکردگان حوزه علمیه و استاد دانشگاه در مراسمی که روز پنجشنبه (25 مرداد) برگزار شد، گفته بود که «فقه بی‌ربط با زندگی، زندگی بی‌ربط با فقه، درس خارج‌هایی که به‌جای تئوریزه حکومت و تمدن دینی، عملاً فقه سکولار می‌سازند، فقه فردی، عبادی طهارت و نجاست، اما درباره اقتصاد، سیاست، بانک و روابط بین‌الملل حرفی ندارند، سکولاریسم یعنی همین است.»، که این سخنان با واکنش‌هایی از سوی مراجع و علمای حوزه‌های علمیه مواجه شده است.

برچسب ها: پورازغدی ، فقه ، سکولار
ارسال به دوستان
مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟ پل‌های عابر پیاده‌ای که فضای شهرها را متحول کرده‌اند(+عکس) بیش از دو قرن طول می‌کشد تا مزد زنان و مردان برابر شود اتفاق بدی که با خوردن زیاد مرغ در بدن رخ می دهد ستون فقرات ارتش آمریکا تنها طی ۵ سال بروزرسانی می‌شود! کاهش خطر مرگ ناشی از زوال عقل با یک روغن گیاهی