۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۲۹۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۱۱-۰۶-۱۳۹۷
کد ۶۲۹۶۲۶
انتشار: ۱۴:۱۵ - ۱۱-۰۶-۱۳۹۷

واکنش یک کارگردان به فیلم «تنگه ابوقریب» : روستای در حال سوختن

به گزارش عصرخبر، نوید محمودی کارگردان سینما در دل نوشته ای با عنوان «روستای در حال سوختن» درباره فیلم تنگه ابوقریب نوشت: همیشه از جنگ می ترسیدم حتی وقتی که بزرگ شدم جنگ برای من در شش سالگی معنا پیدا کرد وقتی که به روستای ما حمله شده بود و من روی دوش مردی که از دوستان پدرم بود به سمت شهر فرار می کردم اولین وترسناک ترین تصویری که از جنگ تو ذهنم مونده تصویر روستای در حال سوختن است.

جنگ از آدمهای معمولی قهرمان میسازه چون چاره ای غیر از قهرمان شدن و دفاع ندارن ، تنگه ابوغریب فیلمی بود که منو برد به دوران کودکی به دوران دور شدن از روستایی که می سوخت.

واکنش یک کارگردان به فیلم «تنگه ابوقریب» : روستای در حال سوختن

بعضی وقتها میشنوم که بعضی ها برای رسیدن به ارزوهاشون احساس میکنن باید کسی بیاد و نجاتشون بده ، این بعضی ها اگر می دونستن تصویر ترسناک روستایی که داره میسوزه قرار تا ابد تو ذهن بچه ها شون حک بشه هیچ وقت آرزوی جنگ نمی کردند.

ارسال به دوستان
6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک