۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۳۱۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۲ - ۲۶-۰۶-۱۳۹۷
کد ۶۳۱۹۱۰
انتشار: ۱۴:۱۲ - ۲۶-۰۶-۱۳۹۷

سقوط سنگ علت حادثه معدن "آب‌نیل" در کرمان

کارگران معدن در اتاقک استراحت در حال استراحت بودند که یک تخته سنگ بزرگ از کوه جدا شد و بر روی اتاقک استراحت سقوط کرد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: کارگران معدن آب‌نیل کوه باداموئیه در اتاقک استراحت بودند که یک تخته سنگ بزرگ از کوه جدا شد و بر روی اتاقک استراحت کارگران سقوط کرد.

"مهدی حسینی‌نژاد" در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، درباره حادثه معدن آب نیل کوه باداموئیه اظهار کرد: دلیل این حادثه ریزش معدن نبوده است.

وی افزود: کارگران معدن در اتاقک استراحت در حال استراحت بودند که یک تخته سنگ بزرگ از کوه جدا شد و بر روی اتاقک استراحت سقوط کرد.

حسینی نژاد تصریح کرد: متاسفانه در این حادثه یکی از کارگران به نام حسین محسنی فوت کرد و سه نفر دیگر مصدوم شدند که در بیمارستان شهید باهنر کرمان بستری هستند.

برچسب ها: کرمان ، سقوط سنگ ، کارگران
ارسال به دوستان
باتری نمک مذاب می‌تواند جایگزین باتری‌های لیتیومی شود مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند این خوردنی‌های کم چرب زیاد هم سالم نیستند کشف فواره‌هایی که راه شیری در مقابل آنها یک نقطه است! رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران: هیچ مدرسه ای در تهران در لیست ساختمان های ناایمن بحرانی قرار ندارد برنامه جامعة المصطفی در تایلند جدیدترین پهپاد انتحاری ایران / عبور «شاهد ۱۳۶B» از جلوی چشم پزشکیان (عکس) سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع پزشکیان در مراسم رژه نیروهای مسلح : اسرائیل را سر جای خود می نشانیم (+عکس) چه کشوری بیشترین جنگنده F/A-۱۸ Hornet را دارد؟ خوب، بد، زشت : روزگار با این سه بازیگر چه کرد! (عکس) شهادت فرمانده مهم حزب الله در حمله اسرائیل به بیروت / کسی که هیچ کس او را ندیده بود / ابراهیم عقیل، تحت تعقیب امریکا بیانیه حزب‌الله دربارهٔ شهادت «حاج ابراهیم عقیل» کاهش خطر زوال عقل با مصرف غذاهای غنی از فلاونوئیدها