۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۳۷۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۸ - ۰۱-۰۸-۱۳۹۷
کد ۶۳۷۲۰۱
انتشار: ۱۵:۵۸ - ۰۱-۰۸-۱۳۹۷

قیمت ارز در بانک‌ها/ مسافرتی 12 هزار و 820 تومان

ارز مسافرتی که در بانک‌های عامل فروش می‌رود برای امروز حدود ۱۲ هزار و ۸۲۰ تومان در هر یورو قیمت خورده است.

دارندگان ارز برای امروز می‌توانستند دلار را تا ۱۰ هزار و ۸۲۰ تومان به بانک‌ها بفروشند؛ این نرخ در مقایسه با روز گذشته اندکی افزایش دارد.

به گزارش ایسنا، بررسی آخرین قیمت از خرید ارز در بانک‌ها نشان می‌دهد که برای امروز (سه‌شنبه) هر دلار تا ۱۰ هزار و ۸۲۰ تومان و هر یورو تا ۱۲ هزار و ۳۹۵ تومان نرخ‌گذاری شده است.

این در حالی است که در روز گذشته نرخ اندکی پایین‌تر بود و دلار تا ۱۰ هزار و ۷۰۰ تومان و یورو تا ۱۲ هزار و ۳۰۰ تومان خرید شد.

اما ارز مسافرتی که در بانک‌های عامل فروش می‌رود برای امروز حدود ۱۲ هزار و ۸۲۰ تومان در هر یورو قیمت خورده است. ارز مسافرتی دلار پرداخت نمی‌شود و برای کشورهای همسایه و مشترک المنافع ۵۰۰ یورو و برای سایر کشورها ۱۰۰۰ یورو قابل پرداخت است.

انتهای پیام

برچسب ها: ارز ، دلار ، ارز مسافرتی
ارسال به دوستان
انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود