۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۳۸۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۸ - ۰۸-۰۸-۱۳۹۷
کد ۶۳۸۱۱۱
انتشار: ۰۹:۳۸ - ۰۸-۰۸-۱۳۹۷

عزاداری دانشجویان از دانشگاه تهران تا بیت رهبری

دانشجویان سیاهپوش ابتدا دقایقی در محوطه دانشگاه تهران به عزاداری پرداختند و سپس با دسته‌های سینه زنی به سمت بیت مقام معظم رهبری حرکت کردند.

جمع کثیری از ­دانشجویان از مقابل دانشگاه تهران به سمت بیت رهبری در قالب دسته های عزاداری و سینه زنی در رثای اباعبدالله الحسین(ع) عزاداری کردند.

به گزارش ایسنا، همزمان با اربعین حسینی جمع کثیری از ­دانشجویان دانشگاه‌های مختلف از دقایقی قبل با حرکت از دانشگاه تهران به سمت بیت رهبری در قالب دسته‌های عزاداری و سینه زنی در رثای اباعبدالله الحسین (ع) عزاداری کردند.

دانشجویان سیاهپوش ابتدا دقایقی در محوطه دانشگاه تهران به عزاداری پرداختند و سپس با دسته‌های سینه زنی به سمت بیت مقام معظم رهبری حرکت کردند.

از ساعتی بعد، دانشجویان عزادار در حسینیه امام خمینی در محضر مقام معظم رهبری در اربعین سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) به عزاداری و نوحه سرایی خواهند پرداخت.

ارسال به دوستان
رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است