۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۴۱۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۹ - ۰۳-۰۹-۱۳۹۷
کد ۶۴۱۶۰۲
انتشار: ۱۱:۴۹ - ۰۳-۰۹-۱۳۹۷

خطر سقوط سنگ در جاده چالوس

​رییس پلیس راه البرز گفت: رانندگان از تردد غیر ضروری در محورهای مواصلاتی استان خودداری کنند.

سرهنگ رضا گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: با توجه به بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان به ویژه مسیرهای کوهستانی، همراه داشتن زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی کرج - چالوس و طالقان در این شرایط جوی ضروری است.

وی گفت: با توجه به بارش برف و باران، احتمال سقوط سنگ در محور کرج - چالوس وجود دارد به همین دلیل از رانندگان تقاضا می‌شود از سفرهای غیر ضروری در این محور خودداری کنند.

گودرزی توضیح داد: رانندگان قبل از حرکت از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروها اطمینان حاصل کنند.

وی گفت: رانندگان به ویژه در آزادراه‌ها باید ضمن کنترل سرعت و رعایت قوانین، در صورت وقوع هرگونه حادثه در مواقع بارندگی و مه آلود بودن هوا، چراغ‌های بزرگ خودروهای خود را روشن نگه دارند تا از وقوع حوادث بزرگتر جلوگیری شود.

ارسال به دوستان
هشدار: اینگونه ورزش‌کردن باعث چاقی و افزایش وزن می‌شود! اسمارت 5# آماده ورود به بازار است (+تصاویر) چه غذاهایی فشار چشم را بالا میبرد؟ نماینده ایران در سازمان ملل : اسرائیل با هدف قرار دادن سفیر ایران در لبنان از خطوط قرمز عبور کرده است قدرتمندترین پاسپورت جهان متعلق به کدام کشور است؟ باتری نمک مذاب می‌تواند جایگزین باتری‌های لیتیومی شود رشیدی کوچی : به مردم می‌گویند یک وعده غذا بخورید، اما خودشان بر سر سفره رنگین می‌نشینند/ مردم به آگاهی رسیده اند مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند این خوردنی‌های کم چرب زیاد هم سالم نیستند کشف فواره‌هایی که راه شیری در مقابل آنها یک نقطه است! رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران: هیچ مدرسه ای در تهران در لیست ساختمان های ناایمن بحرانی قرار ندارد برنامه جامعة المصطفی در تایلند جدیدترین پهپاد انتحاری ایران / عبور «شاهد ۱۳۶B» از جلوی چشم پزشکیان (عکس) سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع