۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۴۲۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۲ - ۰۷-۰۹-۱۳۹۷
کد ۶۴۲۲۵۴
انتشار: ۱۸:۰۲ - ۰۷-۰۹-۱۳۹۷

نصب دوربین بر روی لباس ماموران تا پایان 98

رییس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی از مجهز شدن پلیس وعوامل انتظامی به دوربین البسه خبر داد و گفت: این کار باعث تحقق عدالت قضایی می شود.

به گزارش ایرنا، سردار محمد شرفی روز چهارشنبه در حاشیه همایش فرماندهان پاسگاهها و روسای کلانتری های استان اردبیل در گفت وگو با خبرنگاران افزود: اجرای این طرح یکی از محورهای طرح تحول کلانتری ها و پاسگاهها بوده و در راستای صیانت از حقوق شهروندی دوربین ها تمامی اقدامات ماموران کلانتری و پاسگاهها را به طور مستمر ثبت و ضبط می کند.

وی اظهار داشت: نصب دوربین بر روی لباس ماموران موجب استاندارد شدن رفتار کارکنان فعال در مجموعه نیروی انتظامی در مواجهه با شهروندان می شود.

وی بیان کرد: در صورت تامین اعتبار مورد نیاز، این طرح تا پایان 98سال در تمام استانهای کشور اجرا می شود.

او با بیان اینکه راه‌اندازی مراکز مشاوره و مددکاری در کلانتری‌ها از دیگر محورهای طرح تحول در کلانتری‌ها و پاسگاهها می باشد، افزود: در مراکزی که این کار انجام شده 75 درصد پرونده های ارجاعی منجر به سازش شده وتلاش می شود تا پایان سال 98 در تمامی کلانتری ها و پاسگاههای کشور مرکز مشاوره و مددکاری راه اندازی شود.

ارسال به دوستان
ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم