۰۸ دی ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۸ دی ۱۴۰۳ - ۰۲:۱۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۴۲۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۹ - ۱۱-۰۹-۱۳۹۷
کد ۶۴۲۶۷۷
انتشار: ۱۰:۱۹ - ۱۱-۰۹-۱۳۹۷

سواد زندگی/ درس چهارم برندسازی: «قول برند»

مدرسه "سواد زندگی" در ادامه درس های برندسازی، این بار درباره "قول برند" نوشته است:

* این جمله را فراموش نکنید: "برند یک چیز نیست، یک قول است."

* قول برند، همان وعده بنیادینی است که یک برند، هم در تبلیغات برند و هم در عملیات به مخاطبان می دهد و در آنها ایجاد "تصویر" و "انتظار" می کند.

* اگر شرکت خودروسازی "ولوو" هم در تبلیغات از لزوم ایمنی فوق العاده سرنشینان خودرو می گوید و و هم در عملیات، خودروهایی تولید می کند که بیشترین امنیت را دارند، در واقع، به مخاطبان "قول" داده است که مراقب جان آنهاست. مخاطبان نیز تصویری "مراقب" از ولوو دارند و انتظارشان نیز این است که اگر روزی ولوویی خریدند و تصادف کردند، کمتر از سرنشینان خودروهای دیگر در شرایط مشابه آسیب ببینند.

* قول برند شما، به عنوان زیرساخت تبلیغاتی و عملیاتی باید همواره در کانون توجه تان باشد. بنابراین اگر یک شرکت تبلیغاتی سراغ تان آمد تا آگهی تان در مجله یا سایتی را نشر دهد، باید قول برندتان را به او اطلاع بدهید تا بر محور آن تولید تبلیغ کند. این است که سازندگان تبلیغات ولوو می دانند که باید حول موضوع ایمنی، ایده پردازی کنند نه درباره سرعت و صفر تا صد خودرو.

متن کامل درس را اینجا بخوانید (زمان تقریبی مطالعه 4 دقیقه):

 


درس چهار برندسازی: «قول برند»



ارسال به دوستان