۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۴۳۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۵ - ۱۳-۰۹-۱۳۹۷
کد ۶۴۳۱۰۶
انتشار: ۱۴:۵۵ - ۱۳-۰۹-۱۳۹۷

روسیه: همه از اقداماتی که منجر به خروج ایران از برجام می‌شود، خودداری کنند

سخنگوی کاخ کرملین اظهار کرد که هیچ جایگزینی برای برجام وجود ندارد و از دیگر کشورها تقاضا کرد از اقداماتی که منجر به کناره‌گیری تهران از برجام می‌شود، خودداری کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری تاس، دمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین روز دوشنبه گفت: روسیه همانند تمامی کشورهای دیگر خواهان پایداری برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) است. ما هیچ جایگزینی برای این توافق سراغ نداریم. ما از همه می‌خواهیم از اقداماتی که منجر به خروج ایران از برجام می‌شود، خودداری کنند. به گمان ما چنین اقداماتی مضر است و آمریکا را به خاطر خروج از برجام محکوم می‌کنیم.

وی در ادامه اظهار کرد که تحریم‌های یکجانبه و نامشروع آمریکا نباید خللی در روابط چندجانبه و همکاری‌های تجاری و اقتصادی با ایران ایجاد کنند.

پسکوف با اشاره به روابط نزدیک و سودمند روسیه با ایران – که تاثیر به‌سزایی در روابط منطقه‌ای و صلح سوریه دارد – بیان کرد: غیرمنظقی و ناروا است که چشمان‌ ‌مان را بر روی نقش ایران ( در این مسائل) ببندیم.

برچسب ها: کاخ کرملین ، برجام
ارسال به دوستان
نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟ پل‌های عابر پیاده‌ای که فضای شهرها را متحول کرده‌اند(+عکس) بیش از دو قرن طول می‌کشد تا مزد زنان و مردان برابر شود اتفاق بدی که با خوردن زیاد مرغ در بدن رخ می دهد ستون فقرات ارتش آمریکا تنها طی ۵ سال بروزرسانی می‌شود!