۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۴۶۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۰۵-۱۰-۱۳۹۷
کد ۶۴۶۴۹۴
انتشار: ۰۹:۲۰ - ۰۵-۱۰-۱۳۹۷

پدافند هوایی ارتش سوریه، موشک‌های اسرائیل را ساقط کرد

ارتش سوریه اعلام کرد که پدافند هوایی این کشور اکثر موشک‌های شلیک شده توسط رژیم صهیونیستی را رهگیری و نابود کرده است.

مقام ارتش سوریه گفته‌اند که هواپیمای جنگی اسرائیل از فراز آسمان لبنان اهدافی در نزدیکی دمشق را هدف قرار دادند ولی پدافند هوایی سوریه موفق به رهگیری این موشک‌ها شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، ارتش سوریه اعلام کرد که پدافند هوایی این کشور اکثر موشک‌های شلیک شده توسط رژیم صهیونیستی را رهگیری و نابود کرده است.

گروه دیده‌بان حقوق بشر سوریه (وابسته به معارضان) اعلام کرد که هواپیماهای اسرائیلی با عبور از آسمان لبنان، حداقل سه هدف را در غرب و جنوب غرب دمشق بمباران کرده‌اند.

تلویزیون دولتی سوریه در این‌باره گزارش داد: «دفاع ضدهوایی ما تعدادی اهداف متخاصم را در نزدیکی دمشق رهگیری کرد.»

در همین حال، برخی شاهدان عینی از شنیده شدن صدای انفجارهایی مهیب خبر دادند.

خبرگزاری رسمی سوریه اعلام کرد که در جریان این حمله سه نظامی سوری زخمی شدند.

ارسال به دوستان
عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت