۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۴۶۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۰۵-۱۰-۱۳۹۷
کد ۶۴۶۵۱۵
انتشار: ۱۰:۲۸ - ۰۵-۱۰-۱۳۹۷

سارقان، "مزدا 323" را اوراق می‌کردند (+عکس)

باند سه نفره سارقان، خودورهای مزدا 323 را پس از سرقت در مناطق شمالی پایتخت به مناطق جنوبی شهر انتقال داده و در پارکینگ منازل مسکونی اقدام به اوراق کردن این خودروها می‌کردند.

سارقانی که خودروهای مزدا ۳۲۳ را اوراق می‌کردند، بازداشت شدند.

سرهنگ اردشیر نادری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران پویا با اعلام خبر بازداشت سارقان خودرو مزدا 323 درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: باند سه نفره سارقان، خودورهای مزدا 323 را پس از سرقت در مناطق شمالی پایتخت به مناطق جنوبی شهر انتقال داده و در پارکینگ منازل مسکونی اقدام به اوراق کردن این خودروها می‌کردند.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: سارقان پس از اوراق خودروهای مزدا 323، قطعات آن را به با توجه به کمیاب و گران بودن، می‌فروختند.

وی با اشاره به اعتراف سارقان به سرقت سه دستگاه خودروی مزاد 323، گفت: تیم عملیاتی کلانتری 128 تهران‌نو در اقدامی غافلگیرانه سارقان را بازداشت کرد و یکی از این سارقان به نام و دارای 10 فقره سابقه سرقت است.

برچسب ها: سارقان ، مزدا ، مزدا 323 ، اوراق
ارسال به دوستان
مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟ پل‌های عابر پیاده‌ای که فضای شهرها را متحول کرده‌اند(+عکس) بیش از دو قرن طول می‌کشد تا مزد زنان و مردان برابر شود اتفاق بدی که با خوردن زیاد مرغ در بدن رخ می دهد ستون فقرات ارتش آمریکا تنها طی ۵ سال بروزرسانی می‌شود! کاهش خطر مرگ ناشی از زوال عقل با یک روغن گیاهی