۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۴۷۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۶ - ۱۲-۱۰-۱۳۹۷
کد ۶۴۷۶۶۲
انتشار: ۱۳:۴۶ - ۱۲-۱۰-۱۳۹۷

نماینده تهران: چرا باید در صدا و سیما بگویند شرم بر مجلس

تضعیف مجلس عاقبت خوبی ندارد، چه خواسته و چه ناخواسته. تضعیف مجلس یعنی تضعیف مردم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تضعیف مجلس عاقبت خوبی ندارد، گفت: چرا باید در برنامه های صدا و سیما بگویند شرم بر مجلس.

به گزارش ایسنا، محسن علیجانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری به سازمان صدا و سیما، گفت: در برنامه هایی دیده شده است که جایگاه رفیع مجلس مورد تعرض واقع می‌شود، چرا باید در برنامه های ساخت صدا و سیما بگویند شرم بر مجلس؟! تضعیف مجلس عاقبت خوبی ندارد، چه خواسته و چه ناخواسته. تضعیف مجلس یعنی تضعیف مردم.

وی در تذکری به رییس جمهور تاکید کرد: حال که با توجه به شرایط کشور با تدبیر مقام معظم رهبری و تشکیل شورای عالی هماهنگی اقتصادی یک آرایش مناسب در مقابل تحریم های ظالمانه شکل گرفته است، برنامه جامع و هماهنگ ظرفیت‌های اقتصادی کشور را در پنج حوزه حاکمیت، دولت، شبه دولتی و شبه خصوصی، نهادهای عمومی غیر دولتی و بخش خصوصی ارائه کنید، در این صورت تحریم ها شکسته خواهد شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: از دولت می‌خواهم که برای استان تهران فکری کند، وضعیت استان تهران در بحث های بحران آب، بازسازی و نوسازی مدارس، سامان دهی آسیب های اجتماعی و شاخص های فرهنگی و اجتماعی اسفبار است.

علیجانی تصریح کرد: از رییس دانشگاه آزاد می خواهم به مصدومین و خانواده های داغ دار حادثه دانشگاه علوم تحقیقات توجه کند و اقدام جدی برای جلوگیری از تکرار این حوادث اندیشیده شود، در غیر این صورت در آینده از شما مطالبه جدی خواهیم داشت و باید پاسخ دهید.

ارسال به دوستان
احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟