۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۴۹۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۱ - ۲۲-۱۰-۱۳۹۷
کد ۶۴۹۰۶۷
انتشار: ۰۹:۵۱ - ۲۲-۱۰-۱۳۹۷

احتمال یخ‌زدگی برخی راه‌های کشور از فردا

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور را تشریح کرد و از احتمال یخ‌زدگی برخی راه‌های کشور از بعد از ظهر فردا خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ترافیک سنگین و نیمه سنگین در ورودی کلان شهرها به خصوص کلان شهر تهران گفت: در حال حاضر در آزادراه کرج ـ تهران محدوده پل فردیس تا گرمدره ترافیک سنگین و ترافیک جاده مخصوص کرج-تهران ترافیک نیز نیمه سنگین است. همچنین ترافیک در هر دو مسیر آزادراه و جاده مخصوص تهران-ساوه پرحجم گزارش شده است.

وی با اشاره به وضعیت جوی راه‌های کشور نیز گفت: در حال حاضر شرایط جوی اغلب جاده‌های کشور مساعد و پایدار است اما از بعد از ظهر روز یکشنبه انتظار بارش برف در ارتفاعات محورهای غربی و شمال غربی کشور را داریم و با توجه به برودت هوا احتمال یخ زدگی این محورها بسیار زیاد است بنابراین رانندگانی که قصد تردد از این محورها را دارند باید حتما تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند و نکات ایمنی را رعایت کنند.

وی در ادامه با اعلام شماره تلفن ٨٨٢۵۵۵۵۵ افزود: به مسافران توصیه می‌شود که حتما قبل از آغاز سفر خود با تماس با شماره تلفن اعلام شده از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور مطلع شوند.

برچسب ها: یخ زدگی ، بارش برف
ارسال به دوستان
تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس) ادعای اسرائیل: ابراهیم عقیل فرمانده یگان عملیات ویژه حزب‌الله به همراه تعدادی دیگر از فرماندهان کشته شدند شوک به پرسپولیس در آستانه دربی؛ اوستون ارونوف مصدوم شد