۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۴۹۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۲ - ۲۳-۱۰-۱۳۹۷
کد ۶۴۹۳۶۳
انتشار: ۱۹:۴۲ - ۲۳-۱۰-۱۳۹۷

چگونه وارد صنعت پر درآمد "اپلیکیشن" شوم و پول دربیاورم؟ (راهنمای عملی به زبان ساده)

 سواد زندگی - در درس کاربردی امروز درباره "راه اندازی اپلیکیشن" و "راه های پول درآوردن از آن" نوشته ایم: از ایده پردازی و روش های خلق ایده تا درآمدزایی و فروش اپ.

 همچنین به فهرست شتاب دهنده ها و سرمایه گذارهایی که می توانند در ایده شما مشارکت و آن را تأمین مالی کنند لینک داده ایم و بعد از معرفی 7 مرحله برای راه اندازی اپلیکیشن و درآمدزایی از آن، کتاب مفیدی را نیز معرفی کرده ایم.

  اگر در صدد راه اندازی یک بیزینس هستید یا می خواهید در کنار کار فعلی تان درآمد جدیدی کسب کنید، می توانید با کمک این مطلب، یک اپلیکشین راه بیندازید.
لزومی هم ندارد که به لحاظ فنی وارد باشید؛ شرکت هایی هستند که کارشان این است و می توانند کمک تان کنند.

 خواندن این مطلب می تواند راهی جدید پیش پای شما بگذارد. آن را بخوانید و به کسانی که در صدد اشتغال و درآمدزایی ثابت هستند بفرستید. »»» اینجا را کلیک کنید.

__________________________________________________________
 کانال سواد زندگی در تلگرام:
https://t.me/joinchat/AAAAAE_5hZ0RNmnBbde6iA

ارسال به دوستان
انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان