۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۵۰۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۸ - ۲۸-۱۰-۱۳۹۷
کد ۶۵۰۰۵۶
انتشار: ۱۴:۲۸ - ۲۸-۱۰-۱۳۹۷

لغو 2 پرواز فرودگاه اهواز به خاطر گرد و خاک

 مدیر کل فرودگاه های استان خوزستان گفت: 2 پرواز ورودی و خروجی روز جمعه فرودگاه بین المللی اهواز به دلیل گرد و غبار با منشاء خارجی لغو شد.

محمد رضا رضایی روز جمعه در گفت وگو با ایرنا اظهارداشت: 2 پرواز شرکت هواپیمایی کاسپین با شماره های 020و 021 در مسیر تهران- اهواز و اهواز- تهران به ترتیب در ساعت های 9:10 و 9:55 لغو شد.

وی با اشاره به ورود پدیده گرد و غبار از روز گذشته به استان خوزستان، عنوان کرد: در این رابطه نیز پروازهای شماره 5628و 5683 مربوطه به هواپیمایی آتا در ساعت های 10:50 و 16 از تهران به اهواز با تاخیر انجام می شود.

مدیر کل فرودگاه های استان خوزستان خاطرنشان کرد: علاوه بر این پرواز ایرلاین کارون از تهران به مقصد اهواز در ساعت 12:20 با شماره 2620 تا اطلاع ثانوی تاخیر دارد.

بر اساس این گزارش مدیرکل هواشناسی خوزستان از تداوم وقوع گرد و خاک با شدت و ضعف تا فردا خبر داد و گفت: ساعت 10:30 امروز دید افقی در شهرهای بستان به 300 متر، اهواز 700 متر، شوش 200 متر، آبادان 800 متر، شوشتر 900 متر، شادگان 500 متر، ماهشهر یک هزارو 200 متر، دزفول و مسجدسلیمان یک هزار و 500 متر و در گتوند یک هزار متر رسید.

مسئولان فرودگاه اهواز از مسافران خواستند پیش از عزیمت به فرودگاه با اطلاعات پرواز به شماره تلفن 199 تماس بگیرند و از هرگونه نوسان زمانی ایجاد شده اطلاع پیدا کنند.

گفتنی است تهران، اصفهان، یزد، شیراز، نوشهر، رشت، تبریز، مشهد، کیش، عسلویه و خارک مسیرهای پروازی از اهواز و برعکس هستند.

ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید