۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۵۰۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۹ - ۲۹-۱۰-۱۳۹۷
کد ۶۵۰۱۲۵
انتشار: ۰۸:۴۹ - ۲۹-۱۰-۱۳۹۷

ضرورت تردد در جاده های کوهستانی گلستان تنها با زنجیرچرخ

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای گلستان با بیان این‌که همه محورهای مواصلاتی استان باز است، گفت: تردد در محورهای کوهستانی گلستان تنها با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

سید«محسن میرصالحی» در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بارش برف از عصر روز پنج‌شنبه در ارتفاعات استان،‌ اظهار کرد: اکیپ‌های راهداری در طول این مدت بیش از ۱۱۷۰ تن نمک‌پاشی و ۲۰۴۰ کیلومتر از راه‌های استان را برف‌روبی کردند.

وی افزود: در طول بیش از ۴۰ ساعت بارش برف و باران، با تلاش راهداران بیش از ۲۱۰ خودرو گرفتار در جاده‌های کوهستانی رهاسازی شد و ۱۱۰ نفر مانده در برف و کولاک اسکان داده شدند.

میرصالحی، از رانندگانی که قصد تردد از محورهای کوهستانی را دارند خواست که از سفر غیر ضرور خودداری کنند و در صورت ضرورت به سفر، حتماً از به همراه داشتن تجهیزات زمستانه از جمله زنجیر چرخ و سوخت کافی و ایمنی وسیله‌نقلیه خود اطمینان حاصل کنند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های گلستان خاطرنشان کرد: رانندگان می‌توانند با تماس به شماره‌های ۱۴۱ یا ۰۱۷۳۲۴۸۰۰۱۹ از آخرین وضعیت جوی و راه‌های استان مطلع شوند.

ارسال به دوستان
۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود